- Liittynyt
- 5 Maaliskuu 2010
- Viestit
- 2,836
Tuli mieleen tuosta, kun kuljettaja on jättänyt bussin n. 1.5m päähän reunakivetyksestä. Eilenkin jouduin itse monta kertaa taiteilemaan itseni pysäkille mahdollisimman lähelle, ihmiset seisovat pysäkillä aivan kadun reunassa kanttikiven päällä, eivätkä hievahda senttiäkään siitä kun bussi tulee pysäkille Tuokin munkkiniemen p-läpi pysäkki on sem verran ahtaassa paikassa, että siihen ajaakseen täytyy keulaa dipata reilusti jalkakäytävän puolella kanttiin kiinni päästäkseen. Jos siinä joku patsastelee, on lähestyminen vaikeaa
Sain eilen valitukset seuraavasta asiasta ja sain vielä päälle syytökset huijaamisesta
Nuori mies tuli kyytiin Kampista ja osti arvolla Helsingin sisäisen lipun. Pysäytin Ruoholahdessa ja huomautin hänelle, että pitäisi tulla päivittämään seutulipuksi, mikäli aikoo jatkaa siitä matkaa Espoon puolelle. Hidastetun elokuvan elkein kaveri tepasteli takapenkiltä eteen maksamaan kahdenkympin setelillä seutulippua. Myin aikuisten lipun, koska arvioni mukaan hän oli yli 17. Noin puolen tunnin ja muutamien myytyjen lippujen päästä samainen kaveri marssi eteen sanomaan, että veloitin liikaa rahaa häneltä, onhan hän sentään opiskelija. Sanoin, että olet kuitenkin yli 17? Vastasi myöntävästi, että joo, mutta silti opiskeljia jolloin lippu tulisi saada puoleen hintaan. Sanoin siihen, että otsassasi ei lue, että olet opiskelija ja toiseksi en pysty myymään kun lasten tai aikuisten lippuja tästä laitteesta. Hän sanoi, että sitten minun olisi pitänyt myydä tälle lastenlippu, johon totesin vain, että et sanonut haluavasi lastenlippua. Sitten hän sanoi, että haluaa nyt puolet lipun hinnasta takaisin niinkuin kuuluu ja sanoin, että asian olisi voinut korjata 5 min lipun myynnin jälkeen, mutta nyt se on mahdotonta. Sitten hän sanoi, että tämähän on ihan kusetusta ja sinäkin huijaat. Sanoin siihen että paras keino tähän on laittaa palautetta minusta hsl:n, niin he tietävät mitä asian kanssa tehdään. Sitten vielä kysyi, että saako rahoja takaisin sieltä, johon vastasin, että ehkä, sen toivossa että tosiaan laittaa palautetta :lol:
Mutta kenen mielestä minä olin se huijaava osapuoli tässä?
Sain eilen valitukset seuraavasta asiasta ja sain vielä päälle syytökset huijaamisesta
Nuori mies tuli kyytiin Kampista ja osti arvolla Helsingin sisäisen lipun. Pysäytin Ruoholahdessa ja huomautin hänelle, että pitäisi tulla päivittämään seutulipuksi, mikäli aikoo jatkaa siitä matkaa Espoon puolelle. Hidastetun elokuvan elkein kaveri tepasteli takapenkiltä eteen maksamaan kahdenkympin setelillä seutulippua. Myin aikuisten lipun, koska arvioni mukaan hän oli yli 17. Noin puolen tunnin ja muutamien myytyjen lippujen päästä samainen kaveri marssi eteen sanomaan, että veloitin liikaa rahaa häneltä, onhan hän sentään opiskelija. Sanoin, että olet kuitenkin yli 17? Vastasi myöntävästi, että joo, mutta silti opiskeljia jolloin lippu tulisi saada puoleen hintaan. Sanoin siihen, että otsassasi ei lue, että olet opiskelija ja toiseksi en pysty myymään kun lasten tai aikuisten lippuja tästä laitteesta. Hän sanoi, että sitten minun olisi pitänyt myydä tälle lastenlippu, johon totesin vain, että et sanonut haluavasi lastenlippua. Sitten hän sanoi, että haluaa nyt puolet lipun hinnasta takaisin niinkuin kuuluu ja sanoin, että asian olisi voinut korjata 5 min lipun myynnin jälkeen, mutta nyt se on mahdotonta. Sitten hän sanoi, että tämähän on ihan kusetusta ja sinäkin huijaat. Sanoin siihen että paras keino tähän on laittaa palautetta minusta hsl:n, niin he tietävät mitä asian kanssa tehdään. Sitten vielä kysyi, että saako rahoja takaisin sieltä, johon vastasin, että ehkä, sen toivossa että tosiaan laittaa palautetta :lol:
Mutta kenen mielestä minä olin se huijaava osapuoli tässä?
Viimeksi muokannut moderaattori: