Päinvastoin, asiakkaat kuvittelevat olevansa jonkinlaisia esimiehiä ja kuljettajat heidän alamaisiaan, jotka tekevät juuri niin kuin he "palkanmaksajina" sanovat tai haluavat. Oli kyseessä sitten pysäyttämismerkin näyttäminen metriä ennen kuin linja-auto on pysäkin kohdalla, STOP-napin painaminen metriä ennen kuin linja-auto on pysäkin kohdalla, jengi istuu vaan penkeillä pysäkeille tullessa ja Kampissakin ihan siihen saakka kunnes olet sulkemassa ovia, idioottimaisista asioista valittaminen (hankala sää, ruuhkat, bussin myöhässä olo - "etuajassa olo", ym.) ja sitä rataa. "Kuski ei ottanut 4. lastenvaunuja kyytiin -> kirjoitan negatiivisen asiakaspalautteen". Päällimmäisenä jäätävä röyhkeys sekä ylimielisyys. Jengi heittää sulle Larussa kympin setelin naaman eteen eikä sano mitään minne on menossa, ei edes katso sua ja kun kysyt asiasta niin vastaus on tyyliin "eiks tää bussi mee keskustaan". Olen ollut elämäni aikana useammassakin asiakaspalveluammatissa, mutta tämä karjan kuskaaminen dösällä on kyllä jotain aivan käsittämätöntä. Edes taxin ratissa ei koe mitään vastaavaa. Enkä koe tarpeelliseksi palvella tämän tyyppisiä itseään täynnä olevia ihmisiä yhtään enempää kuin mitä on välttämätön pakko.
Miten olisi uusi viestiketju "Matkustajien toiminta" ? Tulisi myös pitkä lista kuskin tai konduktöörin työpäivän pilaamisesta.