339-DF
Tunnistettu jäsen
- Liittynyt
- 8 Elokuu 2005
- Viestit
- 8,466
Vs: Länsi-Helsingin raitioteiden yleissuunnitelma
En olisi tästä turhan huolissani. Varikon ulosajot on niin varhain aamulla (suurin osa niistä) ja sisäänajot pääosin vasta alkuillasta alkaen, että ei noihin aikoihin mitään suurempaa ongelmaa pitäisi tulla. Höselihän on luopunut ruuhkavuoroista käytännössä kokonaan. Tilanne tietysti muuttuu, jos ruuhkavuorot palaavat, mutta nykyisillä matkustajamäärillä sellaista tuskin on näköpiirissä mitenkään laajamittaisesti.
Siellä jonkin verran seisoskelleena lähinnä valokuvia ottamassa voin sanoa, että kyllä se on autoilijalle aika tuskallinen. Siellä tulee "koko ajan" jostain ratikka, ja autot seisoo ja odottaa huomiotaherättävän pitkään.
Mitäs tälle asialle kuuluu? Valotoimisto ei innostu hiomisesta sen paremmin omana työnään kuin konsultin tekemänäkään?
Itselläni on hieman mörkö kaapissa jos varikolta lähtee parin minuutin välein pakkoetuuksia pyytäviä raitiovaunuja. Suurimmasta osasta liittymästä nuo vielä menisivät, mutta Ruskeasuolla käännytään pääsuunnan yli.
En olisi tästä turhan huolissani. Varikon ulosajot on niin varhain aamulla (suurin osa niistä) ja sisäänajot pääosin vasta alkuillasta alkaen, että ei noihin aikoihin mitään suurempaa ongelmaa pitäisi tulla. Höselihän on luopunut ruuhkavuoroista käytännössä kokonaan. Tilanne tietysti muuttuu, jos ruuhkavuorot palaavat, mutta nykyisillä matkustajamäärillä sellaista tuskin on näköpiirissä mitenkään laajamittaisesti.
Tampereen Sammonaukiosta olen vain kuullut pelotteluja liikaa.
Siellä jonkin verran seisoskelleena lähinnä valokuvia ottamassa voin sanoa, että kyllä se on autoilijalle aika tuskallinen. Siellä tulee "koko ajan" jostain ratikka, ja autot seisoo ja odottaa huomiotaherättävän pitkään.
Myös se, että pr15 kohdalla ei valoja ole hiottu kohdalleen vaan monin paikoin valo palaa jopa minuutin turhaan ennen raitiovaunulla.
Mitäs tälle asialle kuuluu? Valotoimisto ei innostu hiomisesta sen paremmin omana työnään kuin konsultin tekemänäkään?