Porukan heittäminen ulos osasta junavaunuja ei tule koskaan onnistumaan. Nimittäin ei tarvita kuin yksi spurgu jota ei saada hereille tai joka ei suostu poistumaan vaunusta, niin kaaos on valmis. Toisekseen vaikka kaikki matkustajat saisivatkin poistuttua vaunuista kuluu aikaa siihen kun niin suuri ihmismassa siirtyy ja henkilökunta käy läpi tunneliin jäävät vaunut, samalla kun vuoroväli on 150 sekuntia. Kolmanneksi suuren ongelman muodostaa se että osassa kalustoa ulos heittäminen joudutaan tekemään, osassa ei. Neljänneksi miten M300-junaa sitten ajettaisiin kun sitä pystytään ajamaan vain 4 tai 8 vaunun pötköinä?
---------- Viestit yhdistetty klo 00:04 ---------- Edellinen viesti oli kirjoitettu klo 00:00 ----------
No jos yksi hyvä puoli tästä pitää löytää, Helsinkiin saataisiin maailman erikoisin metro jos näin tehtäisiin ja Helsingistä tulisi eurooppalaisten joukkoliikenneharrastajien mekka. :lol:
---------- Viestit yhdistetty klo 00:04 ---------- Edellinen viesti oli kirjoitettu klo 00:00 ----------
Muoks: ...mutta voisivat nyt viimeistään tässä vaiheessa pistää Kivenlahden osuuden suunnitelmiin täysmittaiset laiturit.
No jos yksi hyvä puoli tästä pitää löytää, Helsinkiin saataisiin maailman erikoisin metro jos näin tehtäisiin ja Helsingistä tulisi eurooppalaisten joukkoliikenneharrastajien mekka. :lol: