No, ainakin itämetron kustannukset olivat lopulta kolminkertaiset verrattuna alkuperäisiin arvioihin.
Toisaalta 70-luvun alussa markan arvo oli lähes 4-kertainen 80-luvun alkupuolen markkaan verrattuna.
Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom.: This feature may not be available in some browsers.
No, ainakin itämetron kustannukset olivat lopulta kolminkertaiset verrattuna alkuperäisiin arvioihin.
Niin, onkohan lopputulos 3x500M€ ?
Porvarihallituksen joukkoliikennetoiminta jatkuu. Hesari tänään:
Länsimetron aloituksesta syntyi kiista
Mikäs seuraavaksi? Laajasalon raitikkako? Odotan edelleen jotain myönteistä uutista joukkoliikenteen edistämiseksi.
Kaleva tänään:Porvarihallituksen joukkoliikennetoiminta jatkuu.
Mikäs seuraavaksi? Odotan edelleen jotain myönteistä uutista joukkoliikenteen edistämiseksi.
Kiskoliikenne ei ole tämän hallituksen lempilapsi.
Ja taas kerran lausunnon antajana demari. Kuinkas ollakaan. Tarkoituksena ilmeisesti vain hallituksen maineen mustaaminen. Ja eihän tuota lausuntoa voi muuten tulkita kuin että jos metron aloitusta myöhennetään parilla vuodella niin metro ei kelpaa Espoolle ollenkaan. Jos näin käy, niin metron torppaa Espoo eikä hallitus.
Kannatetaan; sillä voisi saada "metron" ilman mitään valtion tukea ja kattavamman verkon jopa. Tästä raskasmetrosta uhkaa tulla taas eräs ikuisuusprojekti.Kannattaisiko ne TramWest-suunnitelmat kaivaa taas esiin?
HS kertoi, mtä Sistonen pelkää: vaaleja. Seuraava valtuusto ei ehkä hyväksykään enää metroa. Demarithan ovat tippuneet kolmanneksi puolueeksi Suomessa, ja varmaan suosio on laskenut Espoossakin. Ja siinä vaiheessa kun tämänkin hankkeen kustannusarvio on kaksinkertaistunut ja demareita on Espoon valtuustossa nykyistä vähemmän niin voi olla vaikeaa enää löytää kannattajia metrolle.