Ei kai siellä tuollaisia murehdita. Niiden viestintähän keskittyy kaikkeen muuhun, kuten runoihin raiteilla ja possunpinkeiksi teipattaviin lippuautomaatteihin. En muista, että siellä olisi koskaan tehty minkäänlaista suurimittakaavaista tiedotusta mistään, mikä liittyy mihinkään oikeaan asiaan. Vai missä ovat mainoskampanjat Eiranrannan raitiotien avaamisesta, noin esimerkiksi?
Se vaunuissa rääkyvä naisoletettukin lässyttää jostain käsien pesemisestä koko ajan, mutta ei muista kertoa, että 7 ajaa HIE ja 6 ERA.
Olen kyllä samaa mieltä pesäeron tekemisestä ja joskus aikanaan ehdotin, että Laajasalon vaunut pitäisi maalata samalla oranssilla sävyllä kuin metrovaunut. Se liittäisi niihin metron brändiä eli nopeutta ja tiheitä vuorovälejä. Tuollainen tumma turkoosi, vaikka onkin ihan tyylikäs, ei liitä mitään mihinkään (vielä).