Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom.: This feature may not be available in some browsers.
Tästäkin voidaan kiittää 3.12.2009 voimaantullutta tuholakia. Mutta näin Suomessa päätettiin edistää joukkoliikennettä.Koiviston Auto on lakkauttanut lähes kaikki vakiovuoronsa Lahden seudulla kesäksi, myös itse käyttämälläni Lahti-Paimela-Vesivehmaa-Vääksy - välillä. Aiemmin kesäliikenne on ollut lähes yhtä laajamittaista kuin talviliikennekin, saapi nähdä mikä osa liikennettä ajetaan syksystä lähtien taas.
Taitavat maaseudun vakiovuorot olla pian menneen talven lumia kaikkialla Suomessa...
Eikös tuo ole sivuseikka? Voisihan sitä ajaa vaikka Lahden kaupungin raitiotielaitos!Mielenkiintoista olisi, mikä liikennöitsijä sitä ajaisi.
Eikös tuo ole sivuseikka? Voisihan sitä ajaa vaikka Lahden kaupungin raitiotielaitos!
Eilisessä Hämeen uutisissa Lahden paikallisliikenteestä ja matkakeskuksesta, alkaen noin neljän minuutin kohdalta http://areena.yle.fi/video/1320774702297
Matkakeskushankkeelle en kyllä hirveästi Lahden tapauksessa lämpene. Rautatieaseman sijainti kun todellakin on keskustan reuna-alueella, jonne ei ydinkeskustan välittömässä tuntumassa sijaitsevan linja-auotaseman toimintoja ole mielekästä siirtää. Myös paikkurien looginen aikataulupiste keskustassa on ehdottomasti tori. On tietysti niinkin, että linja-autoasemaa voisi jotenkin uudistaa, esimerkiksi laiturialuetta voisi hieman kehittää. Lahti on kuitenkin melkoisen vilkas linja-autoasema ja merkittävä vaihtopiste.Eilisessä Hämeen uutisissa Lahden paikallisliikenteestä ja matkakeskuksesta, alkaen noin neljän minuutin kohdalta http://areena.yle.fi/video/1320774702297
Mutta kysyisinpä lahtelaisilta tai muuten asiasta tietäviltä, että ovatko Lahden kaikki pysäkkikatokset noin hirveässä kunnossa, mitä videolla näkyi? :icon_frown: