http://joukkoliikenne.tampere.fi/fi/etusivu/linjastoratkaisut-lapi-lautakunnassa.html
Kerta kaikkiaan muutenkin hyvää suunnitelmaa täydennettiin loistavaksi. Isoimmat muutoksethan kohdistuvat tässä Pirkkalaan, mutta myös muualla saatiin niitä pieniä kaivattuja täydennyksiä, kuten 23:n päätepysäkin siirto.
Pirkkalassa poistettiin siis Kurikka-linja 60 kokonaan muuttamalla linjan 65 reittiä. Tämä tuo palvelun piiriin nyt myös kasvavan Linnakallion yritysalueen, parantaa Kurikan vuorovälin parhaimmillaan 30 minuuttiin ja tuo kurikkalaisille, pirkkalalaisille ja härmäläläisille suoran yhteyden Hervantaan. Loistavaa! Ainoa heikennys on luonnollisesti se, että Kurikasta joutuu vaihtamaan runkolinja ykköseen Tampereen keskustaan päästäkseen.
Kerta kaikkiaan muutenkin hyvää suunnitelmaa täydennettiin loistavaksi. Isoimmat muutoksethan kohdistuvat tässä Pirkkalaan, mutta myös muualla saatiin niitä pieniä kaivattuja täydennyksiä, kuten 23:n päätepysäkin siirto.
Pirkkalassa poistettiin siis Kurikka-linja 60 kokonaan muuttamalla linjan 65 reittiä. Tämä tuo palvelun piiriin nyt myös kasvavan Linnakallion yritysalueen, parantaa Kurikan vuorovälin parhaimmillaan 30 minuuttiin ja tuo kurikkalaisille, pirkkalalaisille ja härmäläläisille suoran yhteyden Hervantaan. Loistavaa! Ainoa heikennys on luonnollisesti se, että Kurikasta joutuu vaihtamaan runkolinja ykköseen Tampereen keskustaan päästäkseen.