- Liittynyt
- 31 Joulukuu 2008
- Viestit
- 474
Noudatetaan uutta, avoimemman tiedonvälityksen linjaa. :smile:
Sitä täällä Suomessa kaivataankin!
Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom.: This feature may not be available in some browsers.
Noudatetaan uutta, avoimemman tiedonvälityksen linjaa. :smile:
Toisin sanoen opasteet elävät jo kesää. :wink:
28.1.
Metroliikenne oli katki illalla Siilitiellä tapahtuneen henkilövahingon vuoksi. Mediassa ei mitään tietoa tapahtuneesta.
Mitään yksityikohtia tietämättä voin vain todeta, että yleensä näissä on kyseessä itsemurhaus. Media välttää julistamasta näitä tapauksia, koska monasti tekijä juuri toivoo saavansa huomiota ja huomio taas innostaa muita potentiaalisia yrittäjiä tekemään perässä.
M300 sarjalainen koestusraiteella (numeroa en nähnyt) teki nopean ajosuunnan vaihdon n 10sec
31.1. klo 18:49: M308 Kulosaaressa matkalla länteen. Linjakilpi joko puuttuu tai ei ollut päällä.
Oliko etu- vai takapään kilpi? Toistaiseksi vain eteenpäin näyttävä kilpi on päällä.
Mielestäni oli etupään; takakilvet eivät M300-sarjalaisissa tosiaan ole päällä.
Olen metromatkojeni ratoksi seurannut M300-sarjan junien käyttöönottoa nyt syksyn ja talven ajan, niitä kun on näkynyt todella paljon ajossa varsinkin ruuhka-aikoina. Omien ja foorumin havaintojen perusteella 20 junan sarjasta käytössä olisivat nyt 301, 304, 305, 306, 307, 308, 309, 310, 311, 313, 314, 315 ja 316. Toisin sanoen vain 302, 303 (tämä taitaa olla kolarikorjattavana?), 312 ja 317-320 (näistä ensimmäinen lienee tulossa pian käyttöön jos kerran on ollut jo katsastettavana) odottavat vielä käyttöönottoa. Mistä lie johtuu 302:n ja 312:n puuttuminen "välistä"? Länsimetrossakin on kaiketi koeajettu linjaliikenteessä olevilla junilla.
Mielestäni oli etupään; takakilvet eivät M300-sarjalaisissa tosiaan ole päällä.