Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom.: This feature may not be available in some browsers.
Kiitos sen, että meillä ei ole käytössä tehokkaita teknisiä estoja, Mikonkadusta on hyvää vauhtia tulossa autobaana. Autoväki on keksinyt, että sen kautta voi hyvin oikaista Kaivokadulle tai jatkaa suoraan Mikonkatua risteyksen yli.
Kiitos sen, että meillä ei ole käytössä tehokkaita teknisiä estoja, Mikonkadusta on hyvää vauhtia tulossa autobaana. ... Tärkeintä olisi tukkia pollareilla ajo Yliopistonkadulta Mikonkadulle, korotettu taso ei riitä.
Ne ovat nämä Suomen erityisolosuhteet...Ja kun virallisesti ei ole mahdollista asentaa liikkuvia ts. maasta nousevia tolppia raitiotielle, ei nykyisistä tolpistakaan ole mitään apua, kun molemmissa päissä on raitiovaunun mentävä väli, mahtuu siitä myös autotkin ajamaan muitta mutkitta.
PS: Millähän perusteella tulisi linnatuomio kansalaisaktivismista, jolla jompi kumpi noista ajohalujen hillittimistä käytäisiin tekemässä aamuyön tunteina? Tuomittaisiinko ilkivallasta, joka rikkoi ensimmäisen kuopan yli yrittäneen auton öljypohjan? Niin, se olisikin varmaan ympäristörikos! Kuoppaan valunut öljyhän uhkaisi koko Helsingin terveyttä, pohjavesiä ja viemäriverkostoa.
Esim. tällainen: http://lauri.1g.fi/kuvat/liikenne/060505/arriva6713_03.jpgJoki fyysinen este toimii paljon tehokkaammin.