Perustelu kuullostaa hyvin järkevältä. Uskon edelleen, että 2-akselisiin moduleihinkin perustuva vaunu saataisiin Helsinki-kelpoiseksi joissakin tapauksissa. Mutta ehkä tosiaan toisenlainen konstruktio on luotettavampi. Pakko sanoa, että mitä enemmän asiaa ajattelen, sitä kateellisemmaksi tulen Norrköpingin väelle, jotka saavat nauttia kääntyvistä teleistä uudishankintansa kanssa.Antero Alku sanoi:Parhaiten Helsingin radasta selviäisi Eurotramin tapaan rakennettu vaunu, jossa telit ovat nivelen kohdalla, ei nivelten välissä kuten Variossa. Eurotram on kuitenkin kallis vaunu, mutta alan olla sitä mielä, että se saattaa olla käyttöiältään pitkäikäisempi ja vähemmän huoltoa kaipaava (ei tarvi sorvata pyöriä 10.000 km:n välein), joten Eurotram tulisi silti lopulta halvemmaksi kuin nämä 2-akseliset vaunut.