OnniBus.com Oy:llä on Helsingin kaupungilta lupa Kiasman käyttöön ensi kesälle saakka. On hyvä kysymys, että miksi Paunulle ja Länsilinjalle on annettu oikeus Hämeensillan käyttöön parkkipaikkana samaan aikaan kun OnniBussin järjestämä Suomen tehokkain kaukoliikenne (mittarina matkustajaa per x metriä pitkä kaukoliikennebussi; eli suomeksi sanottuna täyttöaste) on mukamas koko valtakunnan ongelma Kiasmalla.
Parkkipaikkana käyttäminen on eri asia kuin matkustajien ottaminen ja jättäminen, eli ei tehdä nyt tästä mitään paroonit vastaan OnniBus -ongelmaa, jota tämä ei alunperinkään ollut. Eikä kyse ole katutilan käyttämisestä pelkästään, se on myös jalankulku- ja pyöräilyliikenteen huomionti. Sehän se yksi pointti tässä kohdin minusta oli: Jos OnniBus haluaa ajella Kiasmalta, niin kannattaisi kiinnittää huomiota siihen, miten ne matkustajat poistuvat kyydistä ja miten uudet matkustajat siirtyvät kyytiin. Jos siellä on sellainen ruuhka monta kertaa päivässä kuin esim. Metro-lehden kuvissa on ollut esillä, niin se on huonoa suunnittelua. Kuten jo aiemmin sanoin, vastaavissa paikoissa muualla maailmassa on järjestelty jono erilaisten kaiteiden avulla siten, ettei jono haittaa muuta liikennettä.
Ja luonnollisesti muilla firmoilla on sitten ihan yhtäläinen oikeus käyttää pysäkkiä omiin tarkoituksiinsa.