Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom.: This feature may not be available in some browsers.
Porvoon liikenne peruu ob flex-vuoroja kuljettajapulan takia
https://www.koivistonauto.fi/2022/0...ruutetut-onnibus-flex-vuorot-10-8-12-8-2022/?
Ja tuolta löytyy lisää peruttuja vuoroja
https://www.onnibus.com/liikennetiedotteet
ei anna oikein hyvää kuvaa kun perutaan 30 - 40 vuoroa päivässä
Onhan se hienoa, kun nyt pääsisi halvalla, jos vuorot ajettaisiin. Toista se oli paroniaikaan, ei päässyt halvalla, mutta vuorot ajettiin.
Onko ollut puhetta, milloin Onnibus lähtee miettimään Megoille seuraajaa? Taitaa tulla mittariin kilometrejä aikalailla.
Saattaa olla hyvin tappiollinen yritys.Ja veikkauksia kauan Onnibus jatkaa nykymuodossa...
"Lauri Helke jättää OnniBusin. Helke jatkaa uraansa raideliikenteen maailmassa: seuraavaksi hän aloittaa Fenniarailin toimitusjohtajana"
https://www.tamperelainen.fi/paikalliset/5320776
Liput on minusta liian halpoja, nykyhinnoilla pitäisi kuljettaa bussilastillinen porukkaa, että edes jotenkin pärjää.
Junassa hinta laski juurikin tuon bussikilpailun takia.Ottamatta nyt kantaa bussiliiketoiminnan kannattavuuteen, ei nuo mielestäni liian halpoja ole, VR kuljettaa pikaisen vilkaisun perusteella alkaen 5,90e ja siihen ei edes tule palvelumaksuja päälle. Pidän itse junaa mukavampana ja turvallisempana vaihtoehtona, joten en ainakaan enempää maksaisi bussilipusta mikäli aikatauluissa ei ole merkittävää eroa bussin hyväksi.
OnniBus on tosin sellainen yhtiö, jota en periaatteesta suosi, koska se kuorii kermat päältä ja ei koskaan käytä muita kuin eniten käytettyjä pikavuoropysäkkejä.
Ja nyt vielä Onnibus Flexin myötä moneen paikkaan pääsee vain ja ainoastaan Onnibussilla. Eikös se markkinaehtoisen liikenteen isoimman valtin pitäisi olla juuri se kilpailu. Mites tuo toimi jos yhdellä firmalla on käytännössä alueellinen monopoli?