Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom.: This feature may not be available in some browsers.
Ahtaita ovat Onnibussit ja penkit epämiellyttävää muovia. Polvitilaa saa lisää maksamalla. Kunnollisessa linja-autossa on kangaspenkit. Matkustusmukaavuudesta kannattaa maksaa hieman lisää.
2 euron lisämaksulla sitä lisäjalkatilaa saa Onnibussissa matkan pituudesta riippumatta menee sitten Raumalle tai Rovaniemelle jopa 14 metriä (takapenkin keskipaikka) - ei pitäis ahdasmielisintäkään ahdistaa sillä jalkatilalla.
Ei saa, jos ne väljemmät paikat on jo viety.
Kuinka monta niitä väljempiä on lukumääräisesti ja suhteessa kokonaispaikkamäärään?
2 euron lisämaksulla sitä lisäjalkatilaa saa Onnibussissa matkan pituudesta riippumatta menee sitten Raumalle tai Rovaniemelle jopa 14 metriä (takapenkin keskipaikka) - ei pitäis ahdasmielisintäkään ahdistaa sillä jalkatilalla.
2 euron lisämaksulla sitä lisäjalkatilaa saa Onnibussissa matkan pituudesta riippumatta menee sitten Raumalle tai Rovaniemelle jopa 14 metriä (takapenkin keskipaikka) - ei pitäis ahdasmielisintäkään ahdistaa sillä jalkatilalla.
Mielestäni on asiakkaan aliarvioimista tehdä tarkoituksella näin ahtaita linja-autoja. Itse kokeilin Onnibussia kerran ja totesin että en sinne mahdu. Kuljen siksi junalla kun en käytä omaa autoa, jos se on mitenkään mahdollista. Toivottavasti uusi omistaja uusiessaan kalustoa huomioi yhtenä arvona mukavuuden, taitaa kohta olla jo aika uusia DD.tä.
Olen kokeillut lisämaksupaikkoja ja jalkatila niissä riittää minulle. Mutta penkki on leveyssuunnassa ahdas ja muotoilu heikko sekä materiaali muovia.
Tosiasiassa sardiinipurkkiosasto on lentokoneen tuottoisin osa ja yllämainittu business-luokka hädin tuskin kattaa omia kulujaan lipun hinnassa. Kun ensi kerran lentelet bisnesluokassa, muista kumartaa ja kiittää lentokoneen takaosaa kohti: he mahdollistavat sinunkin lentosi.
Kyllä. Tästä todisteena on se, että lentoyhtiöt ovat yksi toisensa jälkeen luopuneet dynaamisesta hinnoittelusta, koska on kannattavampaa lentää tyhjiä jakkaroita kuin yrittää täyttää ne tarjouslippuja momondossa päivystävillä nurmijärviläisillä, joilla on lennoilla omat eväät mukana.Ei nyt sentään. Nimenomaan bisnesluokka on se, mistä tili tehdään. Suurin tuotto per neliömetri. Turistiluokan alennusliput on "hiekkaa lattialla",
Myös reittilentoliikenne aliarvioi matkustajiaan. Kaikkihan haluavat leveän, tilavan istuimen jossa voi vaikka mennä makuulle.
Tosiasiassa sardiinipurkkiosasto on lentokoneen tuottoisin osa ja yllämainittu business-luokka hädin tuskin kattaa omia kulujaan lipun hinnassa. Kun ensi kerran lentelet bisnesluokassa, muista kumartaa ja kiittää lentokoneen takaosaa kohti: he mahdollistavat sinunkin lentosi.
Mihin perustuu väite ”materiaali muovia”? Vielä kolme kuukautta sitten ollessani yhtiön palveluksessa, materiaali oli aitoa nahkaa. Mutta onko materiaali sittemmin vaihtunut?
Menee nyt tosi offtopicin puolelle kun jatkan tästä, mutta nopean Google-haun perusteella business-luokassa matkustavista tulee huomattavasti enemmän tuottoja kuin turistiluokasta.
Se on liiketoimintaa ja markkinataloutta. En minäkään niissä penkeissä välttämättä kovin mielellään istu, mutta siitä huolimatta kuluttajat ovat vuosien saatossa valinneet Onnibussin. Liiketoiminta, joka aloitettiin nollasta ja jonka kaikki varteenotettavat kilpailijat ovat yksi toisensa perään kuihtuneet pois markkinoilta. Se, jolla on ahtaat penkit, on myös vahvin brändi ja sen kuluttajat ovat löytäneet, vaikka vaihtoehtoja on ollut tarjolla.