Mun puolestani Zei Zei Line ja Onnibus voivat lopettaa yhteistyön ihan parhaaksi katsomallaan tavalla, mutta se mikä syö mun luottamusta kumpaankin toimijaan on se jos asia hoidetaan tavalla jossa hommat jäävät kesken, eli jossa oli myyty lippuja jotka eivät sitten enää parin päivän päästä olleetkaan lippuja. Jos yhteistyön päättyminen olis tapahtunu 6.1.2014 alkaen niin se olis ollu luottamukseni kannalta täysin fine koska siitä eteenpäin ei käsittääkseni oltu vielä tehty lippukauppaa ja toiseksi asia olis tapahtunu noin kuukauden varoitusajalla, jota vois pitää joinkuin säällisenä.
Eli tiivistetysti - touhutkaa mitä touhuatte kunhan muistatte, että kuluttaja on se joka maksaa touhunne.
Niin ja tietysti tässä nyt tapahtuneessa tempauksessa luottamuskysymyksen ratkaisisi jos Pekka Möttö tulis asian kanssa kovasti rakastamaansa julkisuuteen ja kertois, että Zei Zei Linen tempaus oli sopimusrikkomus, jonka johdosta tavataan leivättömän pöydän äärellä. Sekin olis mulle luottamuksen kannalta täysin ok.