- Liittynyt
- 24 Toukokuu 2007
- Viestit
- 52
Vs: Paikallisliikenne Kouvolan-Kuusankosken seudulla
Mainittu linkki kun ei enää vaikuta toimivan, niin laitanpa tähän toisen linkin joka liittyy hieman aiheeseen, http://kouvola.lut.fi/files/download/Tutkimusraportti_210.pdf vaikkakin kyseessä on enemmän raideliikenteeseen liittyvä asia "KEVYTJUNAN KANNATTAVUUS KESKISUUREN KAUPUNGIN HENKILÖLÄHILIIKENTEESSÄ"
Selvitys on nyt luettavissa Kymenlaakson liiton sivujen kautta.
Yllättävän konreettisia parannusehdotuksia.
Mainittu linkki kun ei enää vaikuta toimivan, niin laitanpa tähän toisen linkin joka liittyy hieman aiheeseen, http://kouvola.lut.fi/files/download/Tutkimusraportti_210.pdf vaikkakin kyseessä on enemmän raideliikenteeseen liittyvä asia "KEVYTJUNAN KANNATTAVUUS KESKISUUREN KAUPUNGIN HENKILÖLÄHILIIKENTEESSÄ"
Kevytjunan kannattavuus keskisuuren kaupungin henkilölähiliikenteessä sanoi:ALKUSANAT
Tutkimuksen lähtökohtana oli Kouvolan seudun kuntien liitoshanke, jonka perusteella Anjalankoski, Elimäki, Jaala, Kuusankoski ja Valkeala liittyvät noin 90 000 asukkaan Kouvolan kaupungiksi vuoden 2009 alussa. Liitoshankkeen eräänä selvitettävänä kohteena on julkisen liikenteen järjestäminen uudessa kaupungissa. Koska Kouvola tunnetaan rautatiekaupunkina, selvitettiin julkisen liikenteen toteuttamista soveltuvin osin kevytjunaliikenteenä osana Innoral Kouvola -ohjelmaa.
Viimeksi muokannut moderaattori: