Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom.: This feature may not be available in some browsers.
Lähivuosina kuulostaa paremmalta kuin ei mikään, mutta kyllä se pitäisi olla tänä vuonna mieluummin. Eikö se kansi nyt kestä sitten ollenkaan rataa?
Juu, kyllä tuota linjaa ihan hyvin voisi tuosta vähän vielä jatkaa, kun sillä saisi varmasti palvelua kehitettyä. Ainoa miinus toki, että matkustajat joutuisivat Itäkeskuksessa odottamaan pysäkillä lähtöä lämpimän ratikan sijaan.Näkisin itse järkevimpänä sen, että päätepysäkki ei olisi metroasemalla vaan siitä itään, koska metroasema on aivan maankäytön länsilaidalla. Eli palveltaisiin metroasema ja sen jälkeen olisi vielä maankäytön kannalta keskeisemmällä paikalla pysäkki, mahdollisesti myös maankäytön toisessa reunassa.
Turunlinnantielle on kyllä jatkoa kaavailtu esimerkiksi Puotilaan tai jopa Östersundomiin. Se sitten milloin tuo tulisi vai tuleeko niin saa nähdä, mutta silti, toivossa on kiva elääJuu, kyllä tuota linjaa ihan hyvin voisi tuosta vähän vielä jatkaa, kun sillä saisi varmasti palvelua kehitettyä. Ainoa miinus toki, että matkustajat joutuisivat Itäkeskuksessa odottamaan pysäkillä lähtöä lämpimän ratikan sijaan.
Laitetaan nyt tiedoksi niin oli jo eilen. Syy toistaiseksi tuntematon.4.5.2024
Pirjontien / Pakilantien kiertoliittymän valot vilkulla nyt aamulla. (9:10)
Varasto alue juu oli/on siellä. VR track on nykyisin NRC Group. Jos alue on heidän, niin eiköhän sitä tulevissakin ja nykyisissäkin ratikkahankkeissa hyödynnetä.Raide-Jokeria rakennettaessa käsittääkseni Kivikossa oli tukikohta, siellä vielä paljon kiskoja, betonipölkkyjä ja muuta sälää, mikä tarkoitus sillä on vielä olla toiminnassa? Omistaja taitaa olla VR-track autoista päätelleen.....
Näköjään, ja sen seurauksena poikkeusliikennetiedotekin:Jälleen kolaroitu, https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000010407023.html