Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom.: This feature may not be available in some browsers.
Pirjontiellä ei ratikan puolella ole 50:n rajoitusta, ainoastaan 40 km/h ja pysäkin kohdalla toki alempi. Pirkkolantiellä Metsäpurontien risteyksestä itään on kyllä 50:n rajoitus.Pirjontien 50-alueella vauhti nousi huippuunsa lukemaan 34, Pirkkolan suoralla puolestaan 45.
Ahaa, sitten siellä on ajeltu tasaisesti se 5-6 alle rajoituksen.Pirjontiellä ei ratikan puolella ole 50:n rajoitusta, ainoastaan 40 km/h ja pysäkin kohdalla toki alempi. Pirkkolantiellä Metsäpurontien risteyksestä itään on kyllä 50:n rajoitus.
Erikoinen perustelu kun tuulilasikameran periaate nimenomaan on se että ei tarvitse kuin kiinnittää kamera tuulilasiin ja sitten sen voi unohtaa, ei häiritse ajamista millään tavoin.Youtubessa oli kolme kuskia Helsingistä, jotka kuvas ajovideoita ratikasta pistämällä joko puhelimen tai jonkin muun kameran kiinni tuulilasiin . Toukokuussa tuli kuitenkin KLOY:ltä täyskielto ettei saanut tapahtua mitään kuvaamista -edes passiivista- perusteluna juuri puhelimen tai kameran käsittely ajon aikana ja videoiden julkaisu loppui seinään. Odotetusti yliinnokkaasta turvallisuustulkinnasta huolimatta tämmönen kuitenkin jatkuu.
Kiskohionnan jälkeen kuuluu hetken erilainen ääni, joka johtuu hiontapinnan jäljestä. Se kuluu muutamassa päivässä pois.Mikä on nyt muuten vinkumisongelman poiston tilanne? Tänään 10.9 ratikka vinkui tai ulisi melkein joka mutkassa, sekä tuntuu kuin kiskojen hionta olisi vain pahentanut asiaa. Lisäksi Oulunkylän aseman mutkassa on rasvausalaitteiden asennus seissyt viikkoja. Onko myöskään pyöräprofiilin vaihdosta mitään tietoa?