Ei vaan 618. 606 oli seuraava lähtö joka ajettiin vain Roihupellon pysäkille ja siitä varikolle.Bussitutkan perusteella vaunun numero on 606.
Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom.: This feature may not be available in some browsers.
Ei vaan 618. 606 oli seuraava lähtö joka ajettiin vain Roihupellon pysäkille ja siitä varikolle.Bussitutkan perusteella vaunun numero on 606.
Kyllähän siinä on liikennevalot, ja punaisia päin se taksi on ajanut. Poliisi epäilee taksikuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta.Eiks tuossa ole valo juuri tuota varten
Juu varmistin vain kun en muistanu, muistelen vain jotain onnettomuutta jossa puuttui kieltomerkki josta syystä veti uukkarin eteen bussi silloin joskus tjms Kuvassa äsken näkyi valotolppa kylläKyllähän siinä on liikennevalot, ja punaisia päin se taksi on ajanut. Poliisi epäilee taksikuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta.
Vika oli luonnollisesti 100% taksin, mutta tuntuu, että Jokerin liikennejärjestelyissä on myös parantamisen varaa. Jos jossain sattuu enemmän onnettomuuksia kuin muualla, mitä siitä tulisi jos aina vaan todettaisiin, että "jos kaikki olisivat menneet lain mukaan, yhtään kolaria ei olisi sattunut?" Kyllä suunnittelijankin pitää ottaa vastuuta.Kyllähän siinä on liikennevalot, ja punaisia päin se taksi on ajanut. Poliisi epäilee taksikuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta.
Liikenneympyrän viereen rakentuu tulevina vuosina lähes 3000 asukkaan Karhukallio. Samalla koko risteyksen pitäisi tosin poistua, kun Viikintie Siilitien suuntaan linjataan Myllärintien risteykseen. Olisi siis tyhmä kuluttaa paljon rahaa raskaaseen ratkaisuun, jolle ei ole enää käyttöä muutaman vuoden päästä. Siihen en osaa vastata, miksi yksinkertaista risteystä ei olisi voitu rakentaa.Miksi keskelle rakentamatonta maata tehdään ahtain mahdollinen liittymä?
Se näyttäytyi hampaineen kaikkineen - kuva tässä.30.3.
KLOY 605 on nyt vihreä KAMUX-mainoksessa.
Nuo hampaat voisi itseasiassa jättää tuolle ratikalle.
tuossa nappausLiikenneympyrän viereen rakentuu tulevina vuosina lähes 3000 asukkaan Karhukallio. Samalla koko risteyksen pitäisi tosin poistua, kun Viikintie Siilitien suuntaan linjataan Myllärintien risteykseen. Olisi siis tyhmä kuluttaa paljon rahaa raskaaseen ratkaisuun, jolle ei ole enää käyttöä muutaman vuoden päästä. Siihen en osaa vastata, miksi yksinkertaista risteystä ei olisi voitu rakentaa.