Eppu puhui linjasta 21.
Äh tosiaan, mulle on näköjään kehittymässä lukihäiriö.
Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom.: This feature may not be available in some browsers.
Eppu puhui linjasta 21.
Linjanumero 86 vaikuttaa painuneen unholaan. Viljakkalaan ajetaan Länsilinjojen aikataulun mukaan linjanumerolla 85. Voisikohan joku vielä vahvistaa tämän?
Sikäli liittyy, että nyt alkoi ensimmäinen talvikausi ilman ko. linjaa. JOLI-logiikkaa nääs, kasikin lakkautettiin virallisesti vasta nyt, kun kesä ja talvi ovat kaksi eri asiaaEikös ko tunnuksella ajettu viimeisen kerran 1.6.2012? Ettei liity kyllä millään tapaa talviliikenteeseen.
Samalla on vähän hölmön näköseks muutettu tuo aikataulusivu.
Esimerkkinä vaikka
5 TAYS - Keskustori I
29 Aitolahdentie 36 - Korvenkatu 44
Kilometripohjaista taksaa sinne ilmeisesti aluksi kaavailtiin, jossain vaiheessa alkoi puhe vyöhykemaksuista. Maksujen suuruuksista ei ainakaan itselläni ole tietoa, samaan hintaan ei Ylöjärvelle kuitenkaan tule pääsemään. Tariffiraja olisi luonnollista toistaiseksi pitää nykyisellä paikallaan.
13:lle ei Ylöjärven-lenkin myötä tullut käsittääkseni kuin 1 auto lisää, eli kierrossa olisi kaikkiaan 9 autoa. Aikataulullisesti todella haastava linjan nykyinen kuormitus huomioon ottaen, toki hommaa löysentää tuo joka toisen vuoron ajattaminen vain Lamminpään hautausmaalle saakka. Muutenkin tuo 58 minuutin laskettu ajoaika on kaikkea muuta kuin realistinen (tokihan tähän tulee autokiertokohtaisesti enemmän ajoaikaa, mutta miksi tuollaisia ihmeellisiä arvioaikoja pitää edes julkaista?).
Nimenomaan. Tästä kannattaa olla yhteydessä Ylöjärven kaupungin edustajaan JOLILA:ssa (kuka se sitten 2013 onkin) ja Ylöjärven muihin päättäjiin.Siivikkalaan kuitenkin pääsee jo Tampereen sisäisellä taksalla joten olisi tasapuolista, että Vuorentaustaan pääsisi myös. Vuorentausta on myös sellaista asuinaluetta, jossa joukkoliikenteen kulkutapaosuus voisi kasvaa merkittävästi nykyisestä.
Ja erihintaiset vyöhykkeet linjalla, jonka matkustajat kuitenkin mieltävät kaupungin sisäiseksi runkolinjaksi, tuntuu oudolta.
Kaupunkien ja LL:n välisen sopimuksen mukaan Vuorentaustan alueella saa JOLI käyttää Tampereen taksaa, Linkkitornin pohjoispuolella ei.
Mutta eikös pusatec-etälukijan päälle ole saatavissa myös lisäosa, josta löytyy tarvittavat vyöhykenappulat, vai olenko ihan väärässä?Parempi kysymys on, taipuuko matkakortin arvolippu mahdolliseen vyöhykesysteemiin. Luultavasti ei ainakaan lähitulevaisuudessa. Nyt kun vyöhykenappuloita viimein tarvitsisi, niin lukijoissa ei niitä enää ole...
Parempi kysymys on, taipuuko matkakortin arvolippu mahdolliseen vyöhykesysteemiin. Luultavasti ei ainakaan lähitulevaisuudessa. Nyt kun vyöhykenappuloita viimein tarvitsisi, niin lukijoissa ei niitä enää ole...
Mihin niitä nappuloita tarvitsee? Eikö riitä, että kortinlukija tietää, missä mennään? Arvolippuhan voisi olla voimassa koko seudulla sen 60 min ja maksaa 2 €.Mutta eikös pusatec-etälukijan päälle ole saatavissa myös lisäosa, josta löytyy tarvittavat vyöhykenappulat, vai olenko ihan väärässä?