Sinänsä en olisi yllättynyt, että linja 21 on varmaan ollut alkaneen viikon suuriin kompastuskivi. Esimerkiksi Pyynikintorin katoksessa 0028 eikä myöskään parempitaululla ollut ko linjaa ollenkaan, kuten kuvat kertovat.
Sattuipa heti 21:n aloituspäivänä niin, että Pyynikintorilta tulikin kyytiin kaksi 21:een menijään jotka autoon noustessaan virkkoivat, että ainiin, tää meneekin tästä nykyisin eikä enää käänny tuonne (Mariankadulle). ja kun huomasivat auton ryhmittyvän Sepänkadulle, tulikin kiire poistua kyydistä ja painella takaisin Pirkankadun varteen. Tuskin olivat ainoat, jotka olivat pihalla. Itsekin piti tarkistaa vielä aikataulukirjasta reittikuvaus, ettei se vaan vahingossakaan ollut laitettu Hämeenpuistoa pitkin meneväksi, kun linjasta kertovaa pärettä ei tosiaan pysäkissä ollut.
Linjalla 13 on nyt Lamminpäässä vähän hassu tilanne, kun Lamminpäähän mentäessä on ränsistynyt pysäkkikatos Pänninsaarenkadulla, mutta keskustaan ei.
http://goo.gl/maps/GWMN9
Tampereen uudesta informaatiojärjestelmästä kertoneessa ketjussa tuli ihmeteltyä tuikitarpeaa näyttötaulua Metson edustalla, jossa kaikki vuorot menevät Pyynikintorille. Nyt tätä näyttätaulua ei enää ollut (liekö ollut aikoihinkaan, kun sen järkevyys on ymmärretty).
Keskustorin pysäkkijärjestelyistä varmaan löytyy sitten niin asiakas- kuin kuljettajanäkökulmaa. Ainakin tilanne, jossa linjat 1, 7 ja 26 tulevat samanaikaisesti pysäkille ja kahdessa autossa on kuljettajanvaihto, ei välttämättä ole kovin ideaali tilanne. Ainakin linjan 2 pysäkki tuntui olevan kaikkina kellonaikoina hukassa asiakkailta.