En tiedä yhtään onko mitään muutoksia oikeasti tulossa ensi talveksi. Korjattavaa toki olisi paljonkin. Tässä eräs luonnos, joka käsittää linjat 3, 12 ja 32 sekä joitakin muita muutoksia näihin liittyen:
https://www.google.com/maps/d/edit?mid=z8FIy8Fkn11A.khhe_j7LQ0ZM
Linja 3: Reitti katkaistaan Arkkitehdinkadulle (toki edellyttää kiertoliittymän rakentamista Arkkitehdinkatu/Insinöörinkatu). Hiljaisena aikana päätepysäkki olisi edelleen E-Hervanta. Muutoksen myötä ei tarvita enää lisävuoroja eikä siten 5 min vuoroväliä. Kaikki vuorot Lielahdenkatua ja myöhemmin Niemenrannan kautta.
Linja 4: Reitti Kanjoninkadun kautta.
Linja 12: Hallila - Keskustori - Reuharinniemi. Vuoroväli aina 30 min. Reuharinniemestä myös 7:15Y Possilankadun kautta TAYS:iin.
Linja 28: Reitin nopeuttaminen Pirkankadun-Sepänkadun-Paasikiventien kautta, Lielahdessa suoraan Enqvistinkatua.
Linja 30: Uusi linja Etelä-Hervanta-Keskustori. Vuoroväli arkisin päivällä ja ruuhkissa 15 min. Ei aja hiljaiseen aikaan, jolloin 3 ajaa E-Hervantaan. Muodostaa yhdessä linjan 13 kanssa 7,5 min vuorovälin Tieteenkadulla.
Linja 32: Tays - Hervanta - Hatanpää - Keskustori. Korvaa linjan 12 ruuhkavuoroja muodostaen Hallilaan vartin vuorovälin samalla kun palvelee poikittaisyhteyksiä.