Ertsulta tulee taas sen sortin aivopierua, että lienee aika ruuvata siellä suunnalla korkki kiinni?
Ertsulle voin kertoa avoimesti olevani Tampereelta ja että ratikan puolustajana olen Mikko Laaksosen kanssa sitä mieltä, että maanpäällinen raitiotieratkaisu Hämeenkadulla on Tampereen ja tamperelaisten joukkoliikennematkustajien kannalta halvempi, tehokkaampi ja parempi vaihtoehto kuin ratikan tunneliin veto tässä tilanteessa.
En väitä, etteikö tunneliratkaisussa olisi todella hyviäkin puolia, mutta maanpäällisen ratkaisun tuomat edut ovat vain kiistatta paremmat.
Perusteluina tähän ovat mm. Laaksosen moneen kertaan esittämät asiantuntemukseen perustuvat faktat.
Olen myös aivan varma, että Laaksonen ajaa niin Tampereen, Turun kuin Helsinginkin raideliikenteen asiaa parhaalla mahdollisella tavalla.
Kyse ei siis ole mistään muinaisten maalaisten mahtimittelöistä naapuriheimojen kesken, kuten Ertsu asiaa tahollaan arveli...
Ertsulle voin kertoa avoimesti olevani Tampereelta ja että ratikan puolustajana olen Mikko Laaksosen kanssa sitä mieltä, että maanpäällinen raitiotieratkaisu Hämeenkadulla on Tampereen ja tamperelaisten joukkoliikennematkustajien kannalta halvempi, tehokkaampi ja parempi vaihtoehto kuin ratikan tunneliin veto tässä tilanteessa.
En väitä, etteikö tunneliratkaisussa olisi todella hyviäkin puolia, mutta maanpäällisen ratkaisun tuomat edut ovat vain kiistatta paremmat.
Perusteluina tähän ovat mm. Laaksosen moneen kertaan esittämät asiantuntemukseen perustuvat faktat.
Olen myös aivan varma, että Laaksonen ajaa niin Tampereen, Turun kuin Helsinginkin raideliikenteen asiaa parhaalla mahdollisella tavalla.
Kyse ei siis ole mistään muinaisten maalaisten mahtimittelöistä naapuriheimojen kesken, kuten Ertsu asiaa tahollaan arveli...