- Liittynyt
- 25 Kesäkuu 2005
- Viestit
- 2,296
Vs: Tampereen talviliikenne 2008-09
19 ajaisi ehdottomasti suoraan Myllypuronkatua, samoin kuin 17. Lielahdessa reitit menisivät: 18--> Vaasantie - Lielahdenkatu - Harjuntausta - Enqvistinkatu - Paasikiventie jne... 19--> Myllypuronkatu - Teivaalantie - Lielahdenkatu - Paasikiventie jne...
20 ja 39:n porrastus olisi myös hauska toteuttaa. Jos 13 ajelee 10 minuutin välein, ei 20:lla muutenkaan vartin väliä tarvi. Autopäivissä käy käytännössä niin, että 20:lta siirtynee 1 auto 39:lle. Vaan miten on aamujen laita, silloin kun tarvitaan tiettyyn aikaan tunnista enemmän vuoroja? (linja 39) Iltapäivällä porrastus kyllä toimisi.
Varsin kivoja ideoita. Voi toki olla että 29:lle riittää läpi päivän mainittu puolen tunnin väli. Mutta vois siellä osapäiviäkin liikkua, esim vain toisessa välissä, jolloin vuoroväli olisikin 15-30' ja luonnollisesti nuo osapäivävuorot menis silloin peräkkäin 19:n auton kanssa.Miltähän tuo näyttäisi seuraavin muutoksin:
Kulkisiko 19 Lamminpään kautta vai suoraan Myllypuronkatua?
- 19 ja 29 porrastettuina (joko 30 tai 20 min vuorovälit kummallekin linjalle)
- 20 ja 39 porrastettuina (20 min vuorovälit molemmille, 39 Vuorekseen)
- "K13" liikennöimässä myös iltapäivällä (vaihtaisin linjanumeron, sekoittuu liikaa varsinaiseen 13:aan)
19 ajaisi ehdottomasti suoraan Myllypuronkatua, samoin kuin 17. Lielahdessa reitit menisivät: 18--> Vaasantie - Lielahdenkatu - Harjuntausta - Enqvistinkatu - Paasikiventie jne... 19--> Myllypuronkatu - Teivaalantie - Lielahdenkatu - Paasikiventie jne...
20 ja 39:n porrastus olisi myös hauska toteuttaa. Jos 13 ajelee 10 minuutin välein, ei 20:lla muutenkaan vartin väliä tarvi. Autopäivissä käy käytännössä niin, että 20:lta siirtynee 1 auto 39:lle. Vaan miten on aamujen laita, silloin kun tarvitaan tiettyyn aikaan tunnista enemmän vuoroja? (linja 39) Iltapäivällä porrastus kyllä toimisi.