Kinmo
Tunnistettu jäsen
- Liittynyt
- 28 Kesäkuu 2005
- Viestit
- 74
Vs: Tampereen talviliikenne 2008-09
Nämä asiakohdat pitävät kyllä paikkansa.
Uudistetut pysäkkikartat ovat hieman vaikeammin luettavia kuin aiemmin. Varsinkin heilurilinjojen osalta silmän tulee harittaa ja löytää kaikki merkinnät, ennenkuin se oman linjan pysäkki ehkä löytyy. Yrityksestä kuitenkin hyvä Ysi Miikka.
Linja 55 ei näköjään kuulu edelleenkään Tanpereen JOLIn suosikkeihin. Olisiko syy OjalaBussien muutenkin epäsuosiossa olevassa asenteessa kaikkia toimijoita kohtaan? Mene ja tiedä.
JOLIn asiakaspalvelupisteestä englanniksi käytetään edelleen käännöstä "Service Point". Tuskin edes englishrussia voisi moista keksiä. Tai no, kyllä saattaisi.
Eräs epäkohta Keskustorin pysäkkipaikoissa olisi voitu nyt korjata. Linjan 29 ollessa nyt heiluri, tulisi sen pysäkki luonnollisesti olla samassa paikassa kuin muidenkin ITÄÄN (TAYS:n ohi) ajavien linjojen. Sitä se ei kuitenkaan ole. Eikä edelleenkään linjat 13 ja 22 ITÄÄN ole samalla pysäkillä. Mielestäni olisi ollut sangen helppoa muuttaa linjan 22 Keskustori-pysäkki samalle seipäälle linjan 13 kanssa, ja samalla saatu "tilaa" 22:lta 29:lle muiden TAYSin ohi menevien linjojen kanssa.
Mainittakoon, että aikataulukirja oli yleisilmeeltään hyvä. Uutta oli myös Koskipuiston pysäkkikartta ja samaan tapaan uudistettu Keskustorin pysäkkikartta.
Tosin linjan 55 pysäkkimerkinnät aikataulukirjan pysäkkikartoista puuttuu edelleen.
Nämä asiakohdat pitävät kyllä paikkansa.
Uudistetut pysäkkikartat ovat hieman vaikeammin luettavia kuin aiemmin. Varsinkin heilurilinjojen osalta silmän tulee harittaa ja löytää kaikki merkinnät, ennenkuin se oman linjan pysäkki ehkä löytyy. Yrityksestä kuitenkin hyvä Ysi Miikka.
Linja 55 ei näköjään kuulu edelleenkään Tanpereen JOLIn suosikkeihin. Olisiko syy OjalaBussien muutenkin epäsuosiossa olevassa asenteessa kaikkia toimijoita kohtaan? Mene ja tiedä.
JOLIn asiakaspalvelupisteestä englanniksi käytetään edelleen käännöstä "Service Point". Tuskin edes englishrussia voisi moista keksiä. Tai no, kyllä saattaisi.
Eräs epäkohta Keskustorin pysäkkipaikoissa olisi voitu nyt korjata. Linjan 29 ollessa nyt heiluri, tulisi sen pysäkki luonnollisesti olla samassa paikassa kuin muidenkin ITÄÄN (TAYS:n ohi) ajavien linjojen. Sitä se ei kuitenkaan ole. Eikä edelleenkään linjat 13 ja 22 ITÄÄN ole samalla pysäkillä. Mielestäni olisi ollut sangen helppoa muuttaa linjan 22 Keskustori-pysäkki samalle seipäälle linjan 13 kanssa, ja samalla saatu "tilaa" 22:lta 29:lle muiden TAYSin ohi menevien linjojen kanssa.
Viimeksi muokattu: