Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom.: This feature may not be available in some browsers.
Tämä on ensimmäinen kilpailutettu kohde, johon tulee keskellä sopimuskautta reittimuutos. Tuleva lisäkalusto riippuu siis siitä, mitä sopimuksessa sanotaan. Jos oikein muistan, siellä vaadittiin tällaisessa tapauksessa vähintään EURO2-autoja. Varteenotettava vaihtoehto olisi Volvo B10BLE / City L, joita toki saisi tuolta HSL-alueelta. Mutta yhtä kaikki on vaikeaa ennustaa mitä lopulta tulee, riippuu siitä mitä on tuon alueen liikenteestä irroitettavissa...Osaakohan joku sanoa tuleeko Veolialle ihan uusia autoja tuohon vai esim. HSL-alueelta käytettyjä?
Osaakohan joku sanoa tuleeko Veolialle ihan uusia autoja tuohon vai esim. HSL-alueelta käytettyjä?
Koska päätös on lainvoimainen aikaisintaan 6.4., voi seiskalla näkyä periaatteessa vaikka mitä kalustoa 6.10. mennessä. EB-väreissä Pirkkahallille, kas siinä ajatus! :lol:
Koska päätös on lainvoimainen aikaisintaan 6.4., voi seiskalla näkyä periaatteessa vaikka mitä kalustoa 6.10. mennessä. EB-väreissä Pirkkahallille, kas siinä ajatus! :lol:
Kun kerran EURO 3 -päästötason autoja on sopimuksessa vaadittu, vähentää tämä seikka tietysti mahdollisuuksia. Melkein voisi jo veikata että tuovat tänne joko Ikaruksia tai Scaloja, mitä nyt sitten tuolta etelästä saa irti. Toisaalta näiden lisäksi on toki kolmaskin vaihtoehto....Vakituisen lisäauton eli uuden autokierron on täytettävä kuuden (6) kuukauden
varoitusajalla seuraavat kalustovaatimukset:
- Matalalattiainen kaupunkilinja-auto
- Päästöluokka vähintään Euro 3
- Vähintään yksi (1) etuovi ja yksi (1) keskiovi
- Liitteen 6 mukainen rahastuslaitejärjestelmä
- Vähintään 41 istumapaikkaa ja 30 seisomapaikkaa
- Linjakilvet vähintään edessä (elektroninen tai nauhakilpi)
Onko tietoa miten Vuoreksen liikenne aiotaan hoitaa? Siis mihin asti liityntäliikenne Hervantaan on ainoa yhteys?
Entä jatko? Milloin Keskustorilta pääsee suoraan Vuorekseen? Mitä kautta ja millä linjoilla ja milloin?
Onko niin että Tampereella liikennettä suunnitellaan ex tempore-päätöksin? (yritetään 30 jakaa kahtia ja muutetaan suunnitelmia parin itkupillin perusteella (vähän karrikoiden).
Helsingin seudun ja Tukholman liikennesuunnitelmat voi lukea vuosiksi eteenpäin netistä. Mistä voi katsoa millaista Treen kaupunkiliikenne on vuonna 2013 ( vuorovälejä myöten)?
Eipä näytä olevan mitään radikaalimpaa muutosta tulossa. Sama hukkaliikenneajokin linjoilla 1/11 näyttää jatkuvan. Tunnin vuoroväli 38:lla ei hirveästi mieltä ylennä, vaikka käyttäjäkuntaa uskoisin silti tälläkin järjestelyllä löytyvän.YLA:n esityslistalta, talviliikenteen palvelutaso: http://193.111.93.11/ktwebbin/ktpro...333a31&dalid=31.3.2010 09:41:08&extension=pdf
Nää, ei vielä 2011. Paunun ja tovereitten luvat on käytännössä betonoitu nykytasolle kesään 2015 asti, joten suurempaa seutuliikenneremonttia ruvetaan tekemään tyyliin silloin, kun ratikka alkaa tässä kaupungissa liikennöidä, paitsi tietenkin jos Paunu tekee LL/50:t ja hakee liikennevelvoitteen lakkauttamista linjalleen.Toivoa sopii, että vuoden päästä on sitten luvassa suurempia remontteja. Ainakin Lempääläntien suunta voitaisiin silloin laittaa kokonaan uusiksi, kun (t/p)ilaaja päättää seudullisesta liikenteestä