- Liittynyt
- 2 Maaliskuu 2016
- Viestit
- 1,111
Tänään nuo nobinan a1 bydit olivat laveteilla, varmaankin kohti köysikujaa?
Takaisin Kiinaan toivottavasti.
Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom.: This feature may not be available in some browsers.
Tänään nuo nobinan a1 bydit olivat laveteilla, varmaankin kohti köysikujaa?
Takaisin Kiinaan toivottavasti.
Ja tähän muuten vielä, että 12-metrisissä olevassa lapussa lukee (HU) eli ne ovat aika varmasti tulleet Unkarin tehtaalta.
BYD:t olivat itse asiassa matkalla kohti Lentoparkkia (taas). Tässä kuvia 12-metrisistä jotka olivat siellä: https://imgur.com/a/85nvsyo
Lisäksi joihinkin niveliin oli jo saatu kylkinumerot. Nämä olivat 1240, 1242 (alustavasti 12), 1253 ja 1263. Siinä albumi nivelistä tarrojen kera https://imgur.com/a/ZfHLek8
1240 ja 1218 väliin ei mahdu 22 kpl A1 Bydejä, mistä seuraa, että siellä on joko A2:set, erilleen muista teleistä numeroitu yksi HSL-liikenteeseen tuleva tai kummatkin.
Tai sitten osa numeroista jää käyttämättä. Se ei olisi ennenkuulumatonta, numeroa 821 ei ole Nobinalla ollenkaan.
Saatiin varmaan paremmin rekkarit vastaa kylkinumeroita (GKN-321 on MB Vito)Minkä takia Nobina ei halunnut vuonna 2012 aloittaa VDL-sarjaansa numerosta 821 vaan 822?
Saatiin varmaan paremmin rekkarit vastaa kylkinumeroita (GKN-321 on MB Vito)
31 kpl joista 23 on A1 tyyppiä ja 8 A2 tyyppiä. Kuten aiemmin on kerrottu niin nämä pätkät on tehty Unkarissa.Montako noita pätkäbydejä tulee? Rumia kuin mitkä ja vielä kiinalaisia. Toiv. ei jää tavaksi
31 kpl joista 23 on A1 tyyppiä ja 8 A2 tyyppiä. Kuten aiemmin on kerrottu niin nämä pätkät on tehty Unkarissa.