vristo
Tunnistettu jäsen
- Liittynyt
- 28 Kesäkuu 2005
- Viestit
- 4,136
Arvioita uusista työkaluistamme.
Tähän mennessä koettuja ovat:
VDL LLE -120
Varsin hyvä auto ajaa, jämäkkä jousitus ja ketterä käännöksessä. En ole ajanut Voith-vaihteisilla vastaavilla, nämä PL:n autothan ovat ZF:llä. Puhtia riittää, eikä missään tapauksessa jää jalkoihin. En oikein ymmärrä mitä ne negatiiviset arviot ko. autotyypistä ovat, enkä mitenkään voi allekirjoittaa niitä.
VDL SLE-129:
Ihan mahtityökalu. Kori hyvää työtä, eikä nitinää yms. kuulu. Pidän kovasti.
Volvo 8908RLE:
Uudistettu Volvo on jo edellistäkin, eli Volvo 8707RLE, vieläkin parempi. Uusi kone on selvästi puhdikkaampi ja ZF-aski on nyt säädetty juuri kohdalleen. Ei mitään jurnutusta tms. mikä hieman vaivasi edeltäjäänsä.
Kaikissa autoissa on tosiaankin sähköliukuovet, jotka tekevät niistä oikeita katureita.
Täydet pisteet jokaiselle uutukaiselle; hyviä työkaluina ja HSL-liikenteen uusina asiakaspalveluvälineinä.
Tähän mennessä koettuja ovat:
VDL LLE -120
Varsin hyvä auto ajaa, jämäkkä jousitus ja ketterä käännöksessä. En ole ajanut Voith-vaihteisilla vastaavilla, nämä PL:n autothan ovat ZF:llä. Puhtia riittää, eikä missään tapauksessa jää jalkoihin. En oikein ymmärrä mitä ne negatiiviset arviot ko. autotyypistä ovat, enkä mitenkään voi allekirjoittaa niitä.
VDL SLE-129:
Ihan mahtityökalu. Kori hyvää työtä, eikä nitinää yms. kuulu. Pidän kovasti.
Volvo 8908RLE:
Uudistettu Volvo on jo edellistäkin, eli Volvo 8707RLE, vieläkin parempi. Uusi kone on selvästi puhdikkaampi ja ZF-aski on nyt säädetty juuri kohdalleen. Ei mitään jurnutusta tms. mikä hieman vaivasi edeltäjäänsä.
Kaikissa autoissa on tosiaankin sähköliukuovet, jotka tekevät niistä oikeita katureita.
Täydet pisteet jokaiselle uutukaiselle; hyviä työkaluina ja HSL-liikenteen uusina asiakaspalveluvälineinä.