Tämä suunnitelma näyttää varsin hyvältä joihinkin edellisiin verrattuna.
611 poistuminen Jumbolta on siinä mielessä ikävää, että lopultakin sekä 611:n että 612:n reitit on saatu järkeviksi. Siltamäen kautta ajaminen on ihan hyvä juttu sekin. Linjan aikataulua ei pitäisi sitoa liian tiukasti 70V:n aikatauluun, niinä aikoina, kun Suutarilasta ajaa 70, voisi tuo 611 ajaa edes kerran tunnissa, kuten Vantaan seutulinjalle on tyypillistä. Varmaan sunnuntaisinkin olisi varsin hyvin matkustajia tuollaisellakin linjalla.
731 saisi pysyä vanhalla tiellä. Kolohongan työpaikka-alueilta on muuten aika huonot yhteydet sekä Helsinkiin että Korsoon. Jokivarressa ja Nikinmäessä linja on tarpeen, etenkin, kun 742 lakkaa. On edes yksi kunnollinen linja kävelymatkan päässä. Sipoon bussien liikenne on kai heikkenemässä, kun on tarkoitus kehittää yhteyksiä Nikkilästä Keravalle. Parhaat yhteydet tulisivat toki, kun sekä K- että moottoritien Sipoon vuoroja kulkisi paljon, sitten saisi 731 vaikka mennäkin motaria. Tai jos siinä rinnalla kulkisi kokopäiväinen 738.
Leinelän yhteydet ovat hyvät, asemalla bussit vaan menevät kukin vähän mitä katua ja miltä puolen katua sattuu. Paras pysäkki on sillalla. 574, 623, 625 saisivat kaikki ajaa siihen sillalle samaa reittiä Koivukylän asemalta muodostaen näin jonkun sortin runkolinjan. 625:lle pitäisi siis kehittää kääntöpaikka radan eteläpuolelle. Jotta tästä reitistä muodostuisi riittävän tiehästi liikennöity, pitäisi unohtaa 623B ja ajaa kaikki vuorot Peijakseen. 736 pitäisi ajaa Malminiityn läpi Koivukyläntielle, jotta se kulkisi samalta pysäkiltä 631:n kanssa Leinelän asemalla. 624 voisi sitten ajaa jopa Haapatietä tarjoten taas vähän toisenlaisia yhteyksiä. Sillan pysäkille Leinelän asemalla se kun ei taivu millään.
624 20 min vuoroväleineen arveluttaa, koska kehärataa eivät lapset ala kouluun kulkea. Nyt tuon reitti näyttää hyvältä. Kai on selvää, että Kylmäojan kääntöpaikalle tarvitaan kuitenkin suora tie Tuusulantieltä, nykytiestöä ei voi alkaa bussi kulkea. Eikö Ruskeasannalla tosiaan tarvita bussia Tikkurilaan, tähän asti aina linjoja järjesteltäessä sinne on joku viritetty?
Seutulinjojen katkomista Hakaniemeen karsastan, samoin eräiden linjojen päättyminen Aviapolisiin eli melkein lentokentälle tuntuu vähän matkustajien kiusaamiselta. Vähän vaikea noita perusteita on ymmärtää - 623 Hakaniemeen ja saadaan sitten tilaa ajaa Nikkilästä Rautatientorille. Eikö Nikkilästä tuleva linja voisi ihan hyvin päättyä vaikka Kalasatamaan siinä missä mikä vain muukin linja?