Westendin Linja Oy konkurssiin

Tässä tapauksessa on myös huomioitavaa, että koko Westendin liikenteen liiketoiminnalle ei ehkä löydy ostajaa. Se, että toiminta on ollut kovin tappiollista näet viittaa siihen suuntaan, että ainakin osa liikennöintisopimuksista on aika huonoja. En oikein usko, että ostajan olisi mahdollista valikoida vaan rusinoita pullista eli ostaa Westendin liikenteeltä vain parhaat liikennöintisopimukset.
 
Ideana siis oli, että åberg saa linjojen mukana tarvittavat autot.

Kukaan ei taatusti saa yhtään ainoatakaan Westendin Linjan busseista... :cool:

Sopimushinta kattaa varmasti liikennöinnin jatkamisen välittömät kulut. Ellei, konkurssihallinto voi tehdä HSL:n kanssa uuden sopimuksen siihen asti, kunnes HSL saa hankituksi liikenteen muualta.

Lopputuloksesta päätellen ei kata.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Eiköhän 452, 453 ja 516 mene Veolialle kokonaan, Tuupakasta on aika paljon lyhyemmät hallisivut kuin WL:lla nyt on. Espoon seutulinjat jakautunevat Veolian ja Nobinan kesken siten, että Kauniaisen suunnan linjat Nobinalle ja loput Veolialle. Toki Suomenojalta Helb ja Pohjolakin voisi ajaa jotain linjoista. Tämä siis arvioni miten tilanne voisi jatkua ennen "kunnon" kilpailutusta.
 
Eiköhän 452, 453 ja 516 mene Veolialle kokonaan, Tuupakasta on aika paljon lyhyemmät hallisivut kuin WL:lla nyt on. Espoon seutulinjat jakautunevat Veolian ja Nobinan kesken siten, että Kauniaisen suunnan linjat Nobinalle ja loput Veolialle. Toki Suomenojalta Helb ja Pohjolakin voisi ajaa jotain linjoista. Tämä siis arvioni miten tilanne voisi jatkua ennen "kunnon" kilpailutusta.

näin minäkin tätä asiaa olen "maistellut" p50, 105, 109, 206, 212 päätepysäkithän ovat suorastaan klovin varikon pihassa(213 kiviruukista) ja loput Länsiväylän linjat jollekin suomenojalta..
 
Ei PL:n pihalla ole Suomenojalla tilaa lisäautoille, siitä syystä kait 501 ajetaan myös Ilmalasta..
 
Takaisin
Ylös