Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom.: This feature may not be available in some browsers.
Mistä Andersson ajaa siirtona? Turustako, ja millä autoilla? Turun GD:illä tai Scaloilla?
Eiköhän Andersson perusta sivutoimipisteen HSL-alueelle. Ja luultavasti alkavat ajaa linjaa 109 WL:n Golden Dragoneilla. Muiden kohteiden osalta luulisin, että Westendin Linjan autot myydään voittaneille yrityksille tai sitten voittaneet yritykset ottavat poistettua kalustoaan takaisin ajoon (esim. Nobinalla on paljon ylimääräisiä, jo poistettuja autoja). Uusien autojen hankintaan en usko, mutta mistä sitä koskaan tietää...
Milläs autoilla WL on tähän saakka ajanut 109:iä ja kenenkäs toimesta ne onkaan maahantuotu (siis ne HSL-GD:t)? Tai, kuka on yleensä ollut vaikuttamassa ja kehittämässä niitä?Mistä Andersson ajaa siirtona? Turustako, ja millä autoilla? Turun GD:illä tai Scaloilla?
Milläs autoilla WL on tähän saakka ajanut 109:iä ja kenenkäs toimesta ne onkaan maahantuotu (siis ne HSL-GD:t)? Tai, kuka on yleensä ollut vaikuttamassa ja kehittämässä niitä?
Sillä eipähän tuosta HSL-tiedotteesta voi vielä päätellä mitään siitä, miten nämä WL:n konkurssipesän liikennöinnin hoitoonsa ottavat yritykset osaavat hyödyntää Westendin Linjan erinomaisen henkilöstön (kuten myös kaluston, varikon jne.).
Onko sopimukset entisten sopimuksien pituisia vai ensi kesään asti?
Ne, mitkä ovat rahoitusfirmojen nimissä, jäävät rahoitusfirmojen käsiin. WL:n omat taas jäävät konkurssipesälle, jonka tehtävänä on realisoida ne ja käyttää rahat velkojen maksuun.Mikähän nyt on sitten Wl:n autojen kohtalo?