Tuosta sopimuksen osapuolen toteamista näytöllä on tässä nimenomaisessa oikeudenkäynnissä juurikin tehty; alioikeuden ja hovioikeuden tuomioissa ilmenevästi on todisteltu sitä kuka ajoneuvoa on kuljettanut ja siten tullut sopimuspartiksi asiassa.
Sopimuspartin identifiointi muodostaa parkkiyhtiöille todellisen sopimusoikeudellisen ongelman koska pelkkä ajoneuvo tai sen haltijaksi tai omistajaksi merkitty ei voi olla sopimuskumppani. Siten sopimusrikkomusmaksujen osoittaminen ajoneuvorekisterin tietojen perusteella jollekin voi osoittautua aika vaikeaksi käytännössä koska jokainen sopimusrikkomusmaksu jouduttaisiin ajamaan erillisenä velkomuskanteena tuomioistuimessa ja todistelemaan siellä että sopimussuhde on voimassa ja nimenomaan tähän vastaajaksi haastettuun. Alioikeuden tuomion perusteluissa ilmenee käräjätuomarin pohdintaa todistustaakan kääntämisestä.
Sopimuspartin identifiointi muodostaa parkkiyhtiöille todellisen sopimusoikeudellisen ongelman koska pelkkä ajoneuvo tai sen haltijaksi tai omistajaksi merkitty ei voi olla sopimuskumppani. Siten sopimusrikkomusmaksujen osoittaminen ajoneuvorekisterin tietojen perusteella jollekin voi osoittautua aika vaikeaksi käytännössä koska jokainen sopimusrikkomusmaksu jouduttaisiin ajamaan erillisenä velkomuskanteena tuomioistuimessa ja todistelemaan siellä että sopimussuhde on voimassa ja nimenomaan tähän vastaajaksi haastettuun. Alioikeuden tuomion perusteluissa ilmenee käräjätuomarin pohdintaa todistustaakan kääntämisestä.