- Liittynyt
- 5 Helmikuu 2020
- Viestit
- 255
1508 on myös erittäin paha sellainen.KAH #1506 (OmniExpress) pitää Tuusulanväylällä niin kauheeta meteli/tärinää jopa airpodsien läpi että en usko että on enää kauaa ajossa.
Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom.: This feature may not be available in some browsers.
1508 on myös erittäin paha sellainen.KAH #1506 (OmniExpress) pitää Tuusulanväylällä niin kauheeta meteli/tärinää jopa airpodsien läpi että en usko että on enää kauaa ajossa.
Tähän on pakko todeta, että volvossa aika harva mittariston keltaisista merkkivaloista tarkoittaa varsinaisesti mitään vikaa. Stop-valo on keltainen, keltainen merkkivalo näkyy myös jos autoon on asennettu ajopiirturi eikä sitä käytetä. Keltaisia on myös peilien lämmityksen, niiauksen ja telinkevennyksen merkkivalot. Keltainen "check" loistaa mittaristossa myös jos tietokoneella on jotain turhanpäiväistä kerrottavaa kuljettajalle. Keltainen "jäätelötuutti", jonka yli menee renkaanjäljet kertoo regeneroinnin olevan käynnissä. Volvot on suunniteltu niin, että kuljettajaa häiritään turhilla varoituksilla niin paljon ettei kukaan edes reagoi kun jotain on oikeasti pielessä. Suosikkini on "pysäytä varovasti! ei tietoja". Joitain kuljettajia valot häiritsee ja teippaavat niitä piiloon. Korjaamolla on muut keinot sammuttaa ne.Jyväskylässä, jossa nykyisin vaikutan, oli Länsilinjoilla pelkkiä Volvoja, uudempia ja vanhoja. Niissä usein etupenkillä matkustaessa näki keltaisia vikavaloja (ei sentään punaisia), ja yhdessä autossa tosiaan nuo vikavalot oli teipattu piiloon. Muutenkin olivat aika surullisessa kunnossa.
Eivät ne pelkät 15xx metelöi vaan myös 18xx ja 19xx päästää hirveetä meteliä. Ainoat hyvät tuntuu olevan 13xx numeroiset bussit jotka ovat ikäisekseen yllättävän tasaisia. Mistä tuo meteli jothuu niin siihen en ole saanut ikinä vastausta. Ehkäpä on kyse moottorin kiinnikkeiden löystymisestäTaitaa lähes joka toinen KAH #15xx runko Omneista pitää hirveetä melu tärinää etenkin suurissa nopeuksissa.. Nytkin #1514 kuulostaa siltä kuin voisi jo tänään heittää romuriviin.
Saman olen havainnut. Muistan esimerkiksi erään 18XX runko-Scanian joka piti niin kovaa meteliä että kuului varmaan 200m päähän. Ei edes ollut regeneroinnista tms kyse.Eivät ne pelkät 15xx metelöi vaan myös 18xx ja 19xx päästää hirveetä meteliä. Ainoat hyvät tuntuu olevan 13xx numeroiset bussit jotka ovat ikäisekseen yllättävän tasaisia. Mistä tuo meteli jothuu niin siihen en ole saanut ikinä vastausta. Ehkäpä on kyse moottorin kiinnikkeiden löystymisestä
Ettei sattunut olemaan manuaaleilla? Kaikkia manuaaleja ei ole ohjelmoitu noihin ex-runkoautojen monivärikilpiin oikein, joten välillä numero siirtyy osaksi tekstikenttää oranssille alueelle.Tervehdys arvon kolleegat. Tänään oli KAH 1508 kannelmäen kohdalla kehä 1: llä ajantasauspysäkillä. Auton etulinjakilpi on ilmeisesti rikkoutunut, koska siinä näkyy ainoastaan oranssiteksti. Linjanumeropaikka on pimeänä.