- Liittynyt
- 6 Maaliskuu 2017
- Viestit
- 1,437
Samanlaisia joka toinen Herttoniemen sarjan BYDeistä.. Telit ehkä hiukan astetta hirveämpiä kuin pätkät mutta silti.Ne on kirjaimellisesti lahoamassa käsiin, hirveitä romuja.
Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom.: This feature may not be available in some browsers.
Samanlaisia joka toinen Herttoniemen sarjan BYDeistä.. Telit ehkä hiukan astetta hirveämpiä kuin pätkät mutta silti.Ne on kirjaimellisesti lahoamassa käsiin, hirveitä romuja.
Lienee aikalailla jokainen Bydi melkoisessa kuosissa. Ainakin siis nuo Herttoniemen, Kampin pätkät sekä nivelet. En nyt ihan tarkalleen osaa sanoa uusimmista 14XX-sarjalaisista tai alun tuotannon yksittäisestä telistä ja takaovellisista K-sarjalaisista.Samanlaisia joka toinen Herttoniemen sarjan BYDeistä.. Telit ehkä hiukan astetta hirveämpiä kuin pätkät mutta silti.
Sattumatla muistain, että kun noita dösiä hommattiin niin ks uutisessa julistettiin käyttöiäksi 20-vuotta Tämä siis koskee haitareita mutta ei ilmeisesti telitkään enää parhaita aikojakaan näe. Toivottavasti joku tekisi tuosta uutisen mikäli niitä alkaa enemmän hajomaan. Enpä tosiaan usko, että 5-vuotta pidenpään kaikki niistä on edes käyttökelpoisia ilman suuria kustannuksia https://www.vantaansanomat.fi/paikalliset/4251102Lienee aikalailla jokainen Bydi melkoisessa kuosissa
Jep. Toivottavasti ei tule ihan heti eteen tilannetta missä pitäisi tuollaisella nivelellä mennä. Ainakaan siis nyt talvella. Mikäköhän todelllisuudessa on noiden nivelien kylmyyden ja lämmityksen ongelmien syy?Sattumatla muistain, että kun noita dösiä hommattiin niin ks uutisessa julistettiin käyttöiäksi 20-vuotta Tämä siis koskee haitareita mutta ei ilmeisesti telitkään enää parhaita aikojakaan näe. Toivottavasti joku tekisi tuosta uutisen mikäli niitä alkaa enemmän hajomaan. Enpä tosiaan usko, että 5-vuotta pidenpään kaikki niistä on edes käyttökelpoisia ilman suuria kustannuksia https://www.vantaansanomat.fi/paikalliset/4251102
Juu ovat tosiaan aika viileitä verrattuna suorastaan kuumiin scaaloihin. Kerran bydissä ruosteinen lämmitin piti sellaista meteliä että näin parhaakseni lähteä sen vierestä pois. Ovet usein myös sen verran vääntyneitä, että niissä on rakoja. Siinä ehkä muutana syy.Mikäköhän todelllisuudessa on noiden nivelien kylmyyden ja lämmityksen ongelmien syy?
Siinä oli takaoven sensori rikki pari kuukautta sittenNF #1356 kuulostaa aivan 50cc Derbin ja predator saalistajan sekoitukselta että ei taida aivan kunnossa olla..
No ihan pikkuvikojen takia ei kyllä autoa kannata ottaa linjalta pois, ellei sitten tule mitään isompaa mikä sen vaatisi..Siinä oli takaoven sensori rikki pari kuukautta sitten
Tuo ääni tuskin takaovesta lähti.Siinä oli takaoven sensori rikki pari kuukautta sitten
En nyt tiedä onko hirveen iso ongelma jos ovijarru menee liikkeessä päälle ja sitten joutuu resettaa ja avaamaan ovet keskellä tietäNo ihan pikkuvikojen takia ei kyllä autoa kannata ottaa linjalta pois, ellei sitten tule mitään isompaa mikä sen vaatisi..
Ainakin mitä itse mennyt kelpo pelejä, hyvä kun haitarissa kun tangot niin siinäkin voi seistä turvallisesti.Toivottavasti muut liikennöitsijät ottavat opikseen Nobinan virheestä ja jättävät Bydit ostamatta. Sentään alueelta löytyy nivelten suhteen myös laatutuotteita (Volvo).
Buahahah. Volvo ja laatutuote on tänä päivänä todella kaukana toisistaan.Sentään alueelta löytyy nivelten suhteen myös laatutuotteita (Volvo).
Se on kyllä ihan totta. Olisi ehkä pitänyt ehkä laittaa muotoon heittomerkkeihin. Viittasiin siis "laatutuotteisiin verrattuna noihin aiemmin keskustelussa mainittuihin BYDeihin".Buahahah. Volvo ja laatutuote on tänä päivänä todella kaukana toisistaan.