Bussien kunto

Samanlaisia joka toinen Herttoniemen sarjan BYDeistä.. Telit ehkä hiukan astetta hirveämpiä kuin pätkät mutta silti.
Lienee aikalailla jokainen Bydi melkoisessa kuosissa. Ainakin siis nuo Herttoniemen, Kampin pätkät sekä nivelet. En nyt ihan tarkalleen osaa sanoa uusimmista 14XX-sarjalaisista tai alun tuotannon yksittäisestä telistä ja takaovellisista K-sarjalaisista.
 
Lienee aikalailla jokainen Bydi melkoisessa kuosissa
Sattumatla muistain, että kun noita dösiä hommattiin niin ks uutisessa julistettiin käyttöiäksi 20-vuotta Tämä siis koskee haitareita mutta ei ilmeisesti telitkään enää parhaita aikojakaan näe. Toivottavasti joku tekisi tuosta uutisen mikäli niitä alkaa enemmän hajomaan😅. Enpä tosiaan usko, että 5-vuotta pidenpään kaikki niistä on edes käyttökelpoisia ilman suuria kustannuksia😂 https://www.vantaansanomat.fi/paikalliset/4251102
 
Viimeksi muokattu:
Sattumatla muistain, että kun noita dösiä hommattiin niin ks uutisessa julistettiin käyttöiäksi 20-vuotta Tämä siis koskee haitareita mutta ei ilmeisesti telitkään enää parhaita aikojakaan näe. Toivottavasti joku tekisi tuosta uutisen mikäli niitä alkaa enemmän hajomaan😅. Enpä tosiaan usko, että 5-vuotta pidenpään kaikki niistä on edes käyttökelpoisia ilman suuria kustannuksia😂 https://www.vantaansanomat.fi/paikalliset/4251102
Jep. Toivottavasti ei tule ihan heti eteen tilannetta missä pitäisi tuollaisella nivelellä mennä. Ainakaan siis nyt talvella. Mikäköhän todelllisuudessa on noiden nivelien kylmyyden ja lämmityksen ongelmien syy?

Toivottavasti muut liikennöitsijät ottavat opikseen Nobinan virheestä ja jättävät Bydit ostamatta. Sentään alueelta löytyy nivelten suhteen myös laatutuotteita (Volvo).
 
Viimeksi muokattu:
Mikäköhän todelllisuudessa on noiden nivelien kylmyyden ja lämmityksen ongelmien syy?
Juu ovat tosiaan aika viileitä verrattuna suorastaan kuumiin scaaloihin. Kerran bydissä ruosteinen lämmitin piti sellaista meteliä että näin parhaakseni lähteä sen vierestä pois. Ovet usein myös sen verran vääntyneitä, että niissä on rakoja. Siinä ehkä muutana syy.
 
Toivottavasti muut liikennöitsijät ottavat opikseen Nobinan virheestä ja jättävät Bydit ostamatta. Sentään alueelta löytyy nivelten suhteen myös laatutuotteita (Volvo).
Ainakin mitä itse mennyt kelpo pelejä, hyvä kun haitarissa kun tangot niin siinäkin voi seistä turvallisesti.
 
Nobina 1212, auton kone kaipasi ensimmäisenä uusia laakereita. Ääni on voimistuva kierrosten mukaan. Tuttu ääni transdevin Volvoista. Kiertokangen laakerit huutaa.
 
NOF 1294 pitää erikoista ääntä kiihdyttäessään, en osaa kuvailla tätä, mutta varmasti itse mennessään huomaa että jotain on vialla.
 
Buahahah. 🤣😂 Volvo ja laatutuote on tänä päivänä todella kaukana toisistaan.
Se on kyllä ihan totta. Olisi ehkä pitänyt ehkä laittaa muotoon heittomerkkeihin. Viittasiin siis "laatutuotteisiin verrattuna noihin aiemmin keskustelussa mainittuihin BYDeihin".
 
Takaisin
Ylös