Palomaa
Suljettu tunnus
- Liittynyt
- 4 Tammikuu 2012
- Viestit
- 1,178
Minulla ei tuollaiseen ole tarvetta. Ei ole "suosikkifirmaakaan".
Töhryjäkään en tarkoita enkä muuta ilkivaltaa. Ne eivät ole liikennöitsijän huoltamattomuutta. Se, että auto lähetetään linjalle siten, että esim. penkkejä puuttuu, kehikot on, on toinen asia.
Ulkonäkö on kuitenkin se, mikä eniten silmään pistää. Helmapellit retkottaa vääntyneinä, yleensä vasen takakulma roikkuu maata viistäen. Moottori pauhaa mutta auto tuskin liikkuu jne.
Eiköhän kumminkin tämä N:llä alkava firma hoida parhaansa mukaan kalustojensa kuntoa, huom. "parhaansa" mukaan, kuka sitten luokittelee miten hyvin ja miten huonosti on taas eriasia.
Esimerkiksi VT Tuupakan autot mitkä ovat ajossa ovat älyttömän hyvässä kunnossa, olen yhden ainoan kerran törmännyt huonokuntoiseen bussiin ja sekin oli vanhoja lentokenttä-scaloja #186, (kai) jossa moottori savusi takana vähän aikaa mutta lakkasi. Kuljettaja ei saanut Tikkurilassa käyntiin ja paikalle tarvittiin apua. Sen jälkeen autoa "ei saanut sammuttaa". Muuten ainakin Tuupakka on hoitanut kalustonsa kunnon erittäin hyvin. Hakunilassa sama juttu ainakin mitä tiedän, h74 autot ovat ihan hyvässä kunnossa, ei moittimista.
Sitten H:lla alkavan firman autot, mitä niihin tulee on taas toinen asia, rippuu merkistä ja mallista, kuten MANnit ovat ihan p****a.. Moottoristakin kuuluu hirvee meteli esim. Lentokenttä-linjojen autoissa että en toista kertaa mene, töhryjä ovat e22/23-linjojen autot täynnä, liekö niitä puhdista ikinä kukaan?
N:lla alkavalla firmalla on hyvässä kunnossa minun mielestä uusimpia ja osa vanhempia, ei minun silmääni osu huonokuntoisuus, PAITSI Seutulinjan 550 Teli-volvo 8700:set. Hyi! :-x