Käytät vanhentunutta selainta. Selaimesi ei mahdollisesti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää vaihtoehtoista selainta..
Lisätään myöskin vielä ulkopuolihavainto jota ei taida vielä täällä ole.
1320:n raadon takaa pilkottaa KAH 1211:n perä. Melko vahvan pusun näyttää saaneen. Toiselta puolelta taisi vielä enemmän pelti repsottaa ja tuoltakin puolelta osa jää piiloon. Lähdetäänköhän tuota enää tuossa iässä korjaamaan vai meneekö poistoon?
Samalla kun sisänäyttöihin päästiin, KAH 2430 sisänäyttö näyttää vain erivärisiä pystyviivoja.
Viesti yhdistetty automaattisesti:
Lisätään myöskin vielä ulkopuolihavainto jota ei taida vielä täällä ole. Näytä liitetiedosto 9915
1320:n raadon takaa pilkottaa KAH 1211:n perä. Melko vahvan pusun näyttää saaneen. Toiselta puolelta taisi vielä enemmän pelti repsottaa ja tuoltakin puolelta osa jää piiloon. Lähdetäänköhän tuota enää tuossa iässä korjaamaan vai meneekö poistoon?
Pelkäänpä, että poistoon joutunee. En ole varma saako noihin enää varaosia muutakun koneeseen. Ulkopuolihan noissa scaloissa on sen verran uniikki, ettei osia tule hihnalta mistään. Toivottavasti hankkivat varaosia bussien mukana, kun tiedossa oli kuitenkin tehtaan sulkeminen. Vaan liekö nekin varaosavarastot käytetty loppuun, kun tuo 1320 on jo varaosina.
Pelkäänpä, että poistoon joutunee. En ole varma saako noihin enää varaosia muutakun koneeseen. Ulkopuolihan noissa scaloissa on sen verran uniikki, ettei osia tule hihnalta mistään. Toivottavasti hankkivat varaosia bussien mukana, kun tiedossa oli kuitenkin tehtaan sulkeminen. Vaan liekö nekin varaosavarastot käytetty loppuun, kun tuo 1320 on jo varaosina.
Scaloja lojuu ympäri Suomea useita kymmeniä firmojen romuriveissä ja purkaamoilla, niin myös Koivarilla. Ihmehän se olisi, jos Scalan koriosat Suomesta joskus loppuisivat, tehtiinhän malliakin reilussa kymmenessä vuodessa lähemmäs tuhat kipaletta.
Tämä nyt ei varsinaisesti bussin kuntoon liity mutta esim KAH #2426 peruutusääni on asennettu erittäin lujalle, kuulee dixin puoleiselle ovelle kun lähtee peruuttamaan 735 laiturista.
Tämä nyt ei varsinaisesti bussin kuntoon liity mutta esim KAH #2426 peruutusääni on asennettu erittäin lujalle, kuulee dixin puoleiselle ovelle kun lähtee peruuttamaan 735 laiturista.
Tämä nyt ei varsinaisesti bussin kuntoon liity mutta esim KAH #2426 peruutusääni on asennettu erittäin lujalle, kuulee dixin puoleiselle ovelle kun lähtee peruuttamaan 735 laiturista.
Noissa tuoreimmissa U-sarjalaisissa on muutenkin erittäin raastava peruutussummeri. Kuin VDL:n summerista painajaisversio. Vanhoissa U-sarjoissa ja E-sarjalaisissa oleva nopea ”nakutus” on puolestaan oma henkilökohtainen suosikkini ja varsin korvaystävällinen. Ja kuten Bussi Fani 99 sanoikin, saa äänen onneksi tarvittaessa pois.
Tämä sivusto käyttää evästeitä sisällön personoimiseksi, käyttökokemuksesi räätälöimiseksi sekä pitämään sinut kirjautuneena sisään mikäli rekisteröidyt.
Jatkamalla tämän sivuston käyttöä hyväksyt evästeiden käytön.