No niin, en sit tiä edellytyksiä sille "tunnin junalle" jos pitää useammalla maitolaiturillla pysähtyä. Toisekseen joku Leppävaara on pendelöinnin kannalta turha, koska tuskin monikaan turkulainen havittelee Sellon Prismaan töihin ja Säteriin on laiturilta vielä 15 minsaa. Ja vähemmän ivallisesti ilmaistuna Espoon korkeen tuottavuuden duunit (eli sellaiset, joihin kannattaa/ei kannata yli tunti pendelöidä) ovat pääosin Etelä-Espoossa tai ainakin muualla kuin Espoon asemien ympäristössä, koska Espoo nyt vaan on autoille rakennettu.Nykyisellään sekä Turussa että Espoossa/Helsingissä kolme pysäkkiä.
Eipä siinä, tunnen kyllä nykyisinkin ihmisiä, jotka käyvät Turusta Helsingissä töissä, heillä on täällä toinen asunto. Ja väitän, että oikorata tai ei, niin päivittäiseen pendelöintiin matka on ovelta ovelle liian pitkä, eikä mitään yhtenäistä työssäkäyntialuetta synny. Eli uutinen on häränsontaa ja haaveilua.