Vähän epäilen, että autoilijoita liiikkuu tuossa kohdassa reilusti jalankulkijoita enemmän. Teollisuuskadulla liikkuu sentään arkivuorokaudessa noin 23000 ajoneuvoa. Vaikka siitä olen samaa mieltä, että Teollisuuskadun ylittäminen on tuossa kohdassa jalankulkijoille aika ikävää.
Eivät nuo aidat vaikuta mitenkään Teollisuuskadulla kulkeviin autoihin, se jalankulkuliikenne suuntautuu yhä kohti liikennevaloillista suojatietä, vain kiertäen viereisen kevyen liikenteen väylän kautta. Ainoat autot, joita tuo "auttaa" ovat tuonne parkkihalliin ajavat/sieltä tulevat autot. Siksi tuo onkin niin hölmöä.
Muutenkin tuo osoittaa kuinka vähän erityisesti jalankulkun preferenssejä otetaan huomioon. Yleensä se laitetaan kulkemaan sieltä, minne mahtuu kun kaikki muut elementit ovat laitettu kohdalleen vaikka juuri jalankulussa ihmisillä on vahvin preferenssi käyttää suorinta tietä. Tuloksena saadaan sitten tällaisia suorituksia: