Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom.: This feature may not be available in some browsers.
Väitteesi on jo kumottu esimerkiksi minun toimestani useaan otteeseen.Tietulleista on enemmän hyötyä kuin haittaa.
Väitteesi on jo kumottu esimerkiksi minun toimestani useaan otteeseen.
Huomioitavaa tässä on se, että hän on HSL-ihminen. Mitä sinä sitäpaitsi tuot ei asiaan juurikaan liittyviä juttuja tähän keskusteluun? Mene meuhkaamaan näistä ruuhkamaksu- ja kaupunkisuunnitteluviestiketjuihin.Tällä foorumilla esitetyt yksityiset lausunnot eivät estä tietullien käyttöönottoa.
Kokoomuksen Suvi Rihtniemi on myös todennut että ne otetaan käyttöön. Huomioitavaa tässä on se että hän edustaa Kokoomusta, joka on taas leimautunut yksityisautopuoluueksi.
Huomioitavaa tässä on se, että hän on HSL-ihminen. Mitä sinä sitäpaitsi tuot ei asiaan juurikaan liittyviä juttuja tähän keskusteluun? Mene meuhkaamaan näistä ruuhkamaksu- ja kaupunkisuunnitteluviestiketjuihin.
"Pata kattilaa soimaa, musta kylki kummallakin".Myös nettikeskusteluissa pitää osata tunnustaa silloin kun on väärässä. Aktiivinen äänestäjä on äänessä myös foorumilla. Pieni poikkeama sallitaan kunhan ei sivukaupalla väännetä toiseen ketjuun kuuluvaa asiaa.
Kun pitää tunkea rakennusmassaa Marian sairaalan alueelle, Lapinlahden sairaalan alueelle, kansallismaisemaan Olympiastadionin viereen jne, niin mistään muusta ei ole kysymys kuin rakentamisvimmasta ja Hyvä Veli -järjestelmästä. Tässä rytäkässä Vihreät muuttuivat uudistavasta liikkeistä puolueeksi muiden joukossa. Edistyksellisyys myytiin kun vaihtokaupassa saadaan kannatuksen kasvu.
Mitä sinä sitäpaitsi tuot ei asiaan juurikaan liittyviä juttuja tähän keskusteluun? Mene meuhkaamaan näistä ruuhkamaksu- ja kaupunkisuunnitteluviestiketjuihin.
Jaa että kaikenvastustaminen on edistyksellistä? Just joo.
Huomioi että kaikki kansallismaisemat on rakennettu ja niitä tullaan rakentamaan jatkossakin. Arvotaloja rakennetaan nyt ja tulevaisuudessakin. Ei ne vanhat ole niin ihmeellisiä, että niitä pitää suojella rakentamiselta viiden kilometrin säteellä ydinkeskustassa ja estää kulttuurin jatkuvuus ja uusiutuminen ikuisesti. Jos ne oikeasti ovat niin ihmeellisiä, ne ovat varmaan niin vaikuttavia että ne kestäisivät myös naapuriin rakennetut uudet talot.
Miksi meidän pitäisi vaalia "arvotaloja" joiden arvokkuus on niin vähäistä, herkkää ja häilyvää että niiden koko ympäristö pitää räätälöidä yksisilmäisesti vain ja ainoastaan niitä varten, aina ja ikuisesti? Miksei tehdä niiden tilalle parempia jotka konkreettisesti auttavat meitä myös tulevaisuuden haasteissa?
On ihan ok olla sitä mieltä että vanha on parasta ja kaikki uusi on perseestä. Mutta on aika paksua väittää että se on edistyksellistä. Ja on myös paksua omia kulttuurin edistäminen suojeluun. Kulttuuri on elävä asia jota pitää tehdä koko ajan lisää, ei vaan riitä suojella vanhaa. Vaikka tosi paljon tykkäisi siitä vanhasta.
Erittäin vahvasti samaa mieltä!
"Pata kattilaa soimaa, musta kylki kummallakin".
Yksityiselämässäni olen paljolti yksityisautoilija. Miksi? Koska se säästää aikaa. Pystyn muutaman tunnin aikana hoitamaan lukuisan määrän asioita, jossa julkisillä kulkiessa menisi jopa päiväkaupalla. Julkisillä kuljen silloin kun ei ole kiire tai en kykene jostain syystä ajamaan omaa autoani.Joukkoliikenteessä työskentelevät valitsevat myös pitkässä juoksussa puolensa. Suurin osa heistä ei lähde sahaamaan omaa oksaansa.
Joukkoliikenteessä työskentelevät valitsevat myös pitkässä juoksussa puolensa. Suurin osa heistä ei lähde sahaamaan omaa oksaansa.
salomalla tuntuu olevan sellainen asennemaailma että hän tietää toisten ihmisten asenne- ja ajatusmaailman ja lähtee sitten arvostelemaan ihmisiä omien (virheellisten) olettamuksien pohjalta. Tässä kohtaa voin todeta että suurin osa joukkoliikenteen työntekijöistä, kuljettajista varsinkin käyttää omaa autoa. Ihan vain sellaisen käytännön syyn vuoksi että bussivarikot muutamaa poikkeusta lukuunottamatta sijaitsevat niin ettei niille ole mahdollista päästä työn alkamis tai loppumisajankohtana julkisilla. Tai jos pääsisikin, työmatka kestäisi järjettömän kauan verrattuna omaan autoon. kannattaa katsoa esim. wikipediasta tai googlesta mitä tarkoittaa epäsäännöllinen vuorotyö.
Pakko tähän muuten sanoa että joskus joku osaa ajatella, huomasin että Roihupellossa on metrovarikon sisällä kaupunkipyörätelineet, pääsevät sitten helposti Itiksestä takaisin..... Ongelmahan taitaa olla että ennen oli paljon työsuhdeasuntoja varikoiden ympärillä jos en väärin muista.....