Eli jos ne HKL:n 2 nivel-Carrusta eivät olisi olleet niin epäluotettavia, niin Helsingissä olisi todennäköisesti tänäkin päivänä nivelbusseja samanlailla kuin Tukholmassa. Ite olenkin kauan miettinyt sitä miksi Tukholmaan on hankittu niin paljon nivelbusseja (ja lisää hankitaan edelleen), ja syynä siihen on siis varmaan se, että Tukholman ensimmäiset matalalattianivelet, jotka tulivat suurinpiirtein samoihin aikoihin kuin HKL 9601 ja 9602, niin olivat paljon luotettavampia kuin ne 2 Carrusta, ja vois siis olettaa, että jos HKL oiskin Carrus city U:n sijaan hankkinut mataliksi niveliksi jotain muuta mallia, niin ne olisivat varmaan olleet paljon luotettavampia ja nivelten hankinta olisi todennäköisesti jatkunut PK-seudulla samaan tahtiin kuin länsinaapurissa, ja olisi laaja valikoima erilaisia nivelbusseja. Syynä oli siis HKL:n väärä mallivalinta matalalattianiveliksi.