Tavallisena matkustajana olen täysin eri mieltä. Matkustajille Kabusit ovat erittäin mukavia. Sisustus on valoisa ja Koiviston Auton käyttämä pikavuoroistuin mukavuudessaan omaa luokkaansa. Matkustajaa on ajateltu myös istuinten määrässä. Tyypillisissä pikavuoroautoissa penkit on sijoitettu tiiviisti, Kabuseissa on panostettu väljyyteen ja ymmärretty, että muutaman istumapaikan menetys ei tavallisilla pikavuoroilla merkitse mitään. Matkustajan kannalta on hyvää myös se, mistä Kabuseja usein moititaan, eli moottoreiden rajallinen suorituskyky. Älyttömät kiihdytykset ja tarpeeton ohittelu jäävät tekemättä, mikä parantaa matkustusmukavuutta. Mukavuuden kai pitäisi olla muissakin yrityksissä asiakkaan kannalta tärkein kilpailutekijä.tkp sanoi:Juu, Kabus tuntuu olevan yksi keino karkoittaa ne vähätkin nykyiset matkustajat.
Tämä ei tietysti tarkoita sitä, etteikö kuljettajaakin pitäisi ajatella linja-auton suunnittelussa, eikä kuljettajan ajatteleminen varmastikaan heikennä matkustajan viihtymistä.