Vs: Mitä, jos Helsingin metro olisikin pikaraitiotie?
Minä en ole noin skeptinen. KSV ei vaan ole vielä julkistanut "tarkennettuja" suunnitelmia. Keskustatunnelista tulee vielä kunnon poliittinen vääntö ja joukkoliikennekeskusta on siinä yksi keskeinen argumentti. Jotta tunnelille saadaan kannatusta, laajennetaan kävelykeskustaa.
Osa ihmisistä haluaa vain keskustatunnelin ja osa vain kävelykeskustan. Lopputuloksena lienee kompromissi, jossa saadaan molemmat.
Rajasi on ihan hyvän kuuloinen, mutta siihen uskominen valitettavasti melko lähellä Joulupukkiin uskomista. Kaupunkisuunnitteluviraston Keskustatunnelista vastaava autosektori on jatkuvasti puhunut vain ja ainoastaan Kaivokadun sulkemisesta. Lisäksi mainostetaan tosin Keskuskatua kertomatta, että se menee jo muutenkin kiinni.
Minä en ole noin skeptinen. KSV ei vaan ole vielä julkistanut "tarkennettuja" suunnitelmia. Keskustatunnelista tulee vielä kunnon poliittinen vääntö ja joukkoliikennekeskusta on siinä yksi keskeinen argumentti. Jotta tunnelille saadaan kannatusta, laajennetaan kävelykeskustaa.
Osa ihmisistä haluaa vain keskustatunnelin ja osa vain kävelykeskustan. Lopputuloksena lienee kompromissi, jossa saadaan molemmat.