Kuljettajien toiminta

Se oli minun palaute
Viesti yhdistetty automaattisesti:

Hän vastasi vain minun kuvaan missä se palaute kokonaisuudessaan on.
En kyllä vieläkään hahmota mikä palautteeseen vastaamisessa oli ongelma.
Ajomestarihan pahoitteli tapahtunutta ja sanoi, että toimenpiteisiin on ryhdytty sen johdosta.
 
Joo no jäi kyl suoraan sanottuna sen jälkee ottamaan päähän kuskin käytös.
Kuljettaja ei palautteen mukaan syystä tai toisesta saanut avattua takaovea, jouduit kävelemään muutaman metrin keskiovelle, josta pääsit kyytiin. Kirjoitit palautteen johon sait erittäin nopeasti asiallisen vastauksen ja et silti ole tyytyväinen?
 
Kuljettaja ei palautteen mukaan syystä tai toisesta saanut avattua takaovea, jouduit kävelemään muutaman metrin keskiovelle, josta pääsit kyytiin. Kirjoitit palautteen johon sait erittäin nopeasti asiallisen vastauksen ja et silti ole tyytyväinen?
oon samaa mieltä sun kanssa. Kannattais olla tyytyväinen siihen et sai niinkin nopeasti vastauksen.
 
Pari nostoa viimeisimpään liittyen:

1. Osa pysäkeistä on väärin mitoitettu nivelbusseille jolloin talvikautena kuljettaja voi myös päättää takimmaisen oven avaamisen olevan turvallisuusriski huonon talvikunnossapidon takia. (Esim. vaunu jää metrin kanttarista, tai joutuisi hyppäämään sieltä suoraan lumikasaan yms.)

2. Nivelbussien kameroissa näyttäisi olevan usein häiriötä eikä välttämättä oikealla hetkellä ole oikeat kamerat näytöllä.

3. Ovet ovat mitä ovat, mutta niissä on kuitenkin tunnistimet, joten kärpästä isommat asiat eivät jää väliin. Ovet aukenevat uudestaan jos tunnistavat välissä jotain. Välillä myös matkustajien oma toiminta on syy siihen miksi meinaavat jäädä ovien väliin. Siksi toisekseen auto ei liiku senttiäkään ennen kuin ovet ovat täysin kiinni.

4. ”Kuljettaja meinasi nukahtaa rattiin” Really…?

Tällaiset ainakin minun silmään melko turhat palautteet on varmasti yksi osasyy siihen miksi tämä ala ei enää porukkaa kiinnosta. Kaikesta valitetaan ja sitten kuljettaja joutunee niitä esihenkilönsä kanssa selvittelemään. Sitten ihmetellään miksi kuljettajat vaikuttavat tympääntyneiltä työhönsä.
 
Viimeksi muokattu:
Kuinka kauan sä nukut jos väsyttää "ajaessa"
Tämäkin on hyvin ihmiskohtaista, missä kohtaa uni on vähäistä/riittävää. Itsellä 4 tunnin yöunilla ajaminen käy hyvin raskaaksi. Mutta myös omalla kokemuksella raskaalla kalustolla ajo käy pidemmän päälle väsyttäväksi ja raskaaksi, vaikka kuinka olisi yöllä nukkunut.
 
Takaisin
Ylös