Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom.: This feature may not be available in some browsers.
Ja miksei voisi?
Eikös sinne huoltotunneliin yksi metrinen kiskoitus mahtuisikin.Kuriositeettina mainittakoon taas kerran, että Suomenlinnan liikenteen hoito raitiovaunutunnelina tulisi halvemmaksi kuin vesiliikenteenä. Sisältäen myös investoinnin kuoletuksen. Tiedot tosin jo 1980-luvulta.
Eikös sinne huoltotunneliin yksi metrinen kiskoitus mahtuisikin.
Vaunut vaan pitäisi olla matalampia ja miten virransyöttö.
Onko tunnelin katossa tilaa vai onko jo täynnä muuta putkistoa.
Tuo köysirata Laajasaloon on kyllä sinänsä hauska idea, ja siinä on tiettyjä yhteisiä piirteitä Rooseveltin saaren "ratikan" kanssa: http://world.nycsubway.org/us/ritram/. Köysiradan jälkeen olisi tietenkin vuoro rakentaa Laajasalon metro, jos apinoidaan jenkkejä viimeisen päälle.
Jos silta olisi katajanokalle, niin matka laajasalosta itäkeskukseen kulkisi kampin kautta.
Tämä on varmaan tarkoitettu vitsiksi, mutta tosikkona suhtaudun siihen vakavasti.Naurattaa suunnitelmat, joita esitetään mediassa hyvinä ideoina. Että oikein silta laajasalon ja katajanokan välille, tai että oikein köysirata. Jos laajasaloon raideyhteyttä halutaan, ja miksipä ei, niin kannattaisi ottaa huomioon myös että laajasalosta voidaan haluta päästä myös itäkeskuksen suuntaan. Jos silta olisi katajanokalle, niin matka laajasalosta itäkeskukseen kulkisi kampin kautta.
Kyllä se syntyy siinä sivussa.Kun päämetrolinja on valtaväylä, niin eikö kannattaisi harkita raideyhteyttä laajasalosta herttoniemeen.
Mielenkiintoinen näkökulma, Murzu! On tärkeää, että itsestäänselvyyksiä kyseenalaistetaan, vaikkapa eräiden pyhien asioiden kustannuksellakin. Kahdesta edellisestä, toki erittäin hyvin perustellusta, vastauksesta taisi irvistää rivien välissä jokseenkin ikävä ivallinen asenne, johon ajoittain törmää (onneksi täällä varsin harvakseltaan).Että oikein silta laajasalon ja katajanokan välille, tai että oikein köysirata. Jos laajasaloon raideyhteyttä halutaan, ja miksipä ei, niin kannattaisi ottaa huomioon myös että laajasalosta voidaan haluta päästä myös itäkeskuksen suuntaan.
Kahdesta edellisestä, toki erittäin hyvin perustellusta, vastauksesta taisi irvistää rivien välissä jokseenkin ikävä ivallinen asenne, johon ajoittain törmää (onneksi täällä varsin harvakseltaan).
Meille kokeneille puoli- tai täysammattilaisille asiat voivat näyttää selvemmiltä kuin nk. taviksille tai tavisharrastajille.Tämän ketjun läpi lukeneelle pitäisi olla täysin selvää mistä on kyse.