Bussiterminaali
Tunnistettu jäsen
- Liittynyt
- 28 Kesäkuu 2005
- Viestit
- 220
Vs: Off-Topic
En minä tiedä noista asukasmäärä hommista mitään. En ole perehtynyt niihin koska en ole enkä edes yritä olla joukkoliikenteen ammattilainen.(ja ultrix, ) tämä kuitti ei koskenut sua. Enkä ole moneenkaan muuhun asiaan perehtynyt mihin pitäisi perehtyä ja mitä pitäisi tietää jos meinaa kaiken maailman pikaratikoita ja metroja rakentaa. Mutta ei minun tarvitse koska meillä on täällä meidän poliitikkoystävämme jotka tietävät meidän puolestamme metron laajentumiseen tarvittavat ja vaadittavat asiat.
Ei pikaratikka pysty olemaan mitenkään hiivattia! Paitsi jos se on pikaratikka mallia laihian nivel perävaunulla niin sitten sitä voidaan harkita. M100:t on varmastikin lopetettu sitten joskus tulevaisuudessa. Paljos niille puhuttiin rempan jälkeen käyttöikää? 20v...
En minä sitä ole rakentamassa museoliikenteen tarpeita silmälläpitäen vaan matkustajien tarpeita silmälläpitäen. Raidejokeri olisi helppo liittää metroon Otaniemessä/Tapiolassa, varsinkin jälkimmäinen, kun on hyvä liikenteen solmukohta. Ja toisessa päässä Itäkeskukseen sitten. Siinä toinen hyvä solmukohta.
Miksi ihmeessä pitäisi kustannuksista ja matka-ajasta tinkien rakentaa Laajasaloon joku metro, jota se ei ikinä tule tarvitsemaan? Laajasalon ratikka rakennetaan 100% yhteensopivaksi nykyisen raitiotiejärjestelmän kanssa, se vain kulkee nopeammin. Laajasalo ei ikinä tule asukasmäärältään tarvitsemaan metroa, ei vaikka Santahamina muutettaisiin asuinalueeksi keskustatiheydellä.
En minä tiedä noista asukasmäärä hommista mitään. En ole perehtynyt niihin koska en ole enkä edes yritä olla joukkoliikenteen ammattilainen.(ja ultrix, ) tämä kuitti ei koskenut sua. Enkä ole moneenkaan muuhun asiaan perehtynyt mihin pitäisi perehtyä ja mitä pitäisi tietää jos meinaa kaiken maailman pikaratikoita ja metroja rakentaa. Mutta ei minun tarvitse koska meillä on täällä meidän poliitikkoystävämme jotka tietävät meidän puolestamme metron laajentumiseen tarvittavat ja vaadittavat asiat.
Pelkäänpä pahoin, että paitsi M100:set, myös M200-sarja on loppuunkäytetty jo siinä vaiheessa, jos Laajasalo joskus sen metronsa saa... Ja tuleehan niistä Laajasalo-Degerö-ratikoistakin joskus Suurta Hiivattia (TM)...
Ei pikaratikka pysty olemaan mitenkään hiivattia! Paitsi jos se on pikaratikka mallia laihian nivel perävaunulla niin sitten sitä voidaan harkita. M100:t on varmastikin lopetettu sitten joskus tulevaisuudessa. Paljos niille puhuttiin rempan jälkeen käyttöikää? 20v...
Ai että rakennetaan Raide-Jokeri alusta pitäen raskasmetroksi? Tätä ei ole tietääkseni aiemmin kukaan vakavasti ehdottanutkaan... Minusta raideliikennettä kuuluu rakentaa ensisijaisesti matkustajien tarpeet, ei museoliikenne (kaikessa hiivattimaisuudessaankin) silmälläpitäen.
En minä sitä ole rakentamassa museoliikenteen tarpeita silmälläpitäen vaan matkustajien tarpeita silmälläpitäen. Raidejokeri olisi helppo liittää metroon Otaniemessä/Tapiolassa, varsinkin jälkimmäinen, kun on hyvä liikenteen solmukohta. Ja toisessa päässä Itäkeskukseen sitten. Siinä toinen hyvä solmukohta.