Vauhtitie on ajoittain kyllä ruuhkainen. Vaikka Vauhtitien Helsinginkadun päädyn valot pystyy "ohittamaan" kääntymällä juuri ennen valoja oikealle, on valoissa kuitenkin monesti jonoa sen verta ettet odottamatta pääse siitä. Ja valot on sen verran lyhyet että ehtii 3-4 autoa kerrallaan.
Tulee kyllä aika sekamelska uudesta linjastosta... Söderkullalaisetkin joutuvat jatkossa tarkemmin miettimään millä bussilla menevät mihinkin aikaan. Linjanumerot muuttuvat ja sitten vielä Korsisaaren muutamat U848:t päälle, jotka ajavat yhä Pasilan kautta Kamppiin. Kaikille 3:lle eri linjalle (OB:n uudet + Korsisaaren) on pakko antaa eri linjatunnukset/kirjainvariaatiot HSL:n dataan. Näin yhdestä linjasta tulikin 3.
Kuulemma joka toinen ajaa ruuhka-aikana Pasilaan ja päättyy sinne sekä joka toinen ajaa Hämeentien ja Sturenkadun kautta Kamppiin.Mikä on siis Söderkullan/hitaan linjan kohtalo Helsingin päässä? Ymmärsin edellisestä viestistä, että linja kulkisi päivän ympäri Pasilan kautta Jäähalille. Viimeisimmän viestin perusteella linja ei kulkisi Pasilaan muuten kuin ruuhkavuorojen muodossa. Aikaisemmin mainitut Manskun katutyöt voisivat toki olla hyvä syy ohittaa Pasila, ja ajaa suoraan Sturenkatua pitkin Mannerheimintien valmiille osiolle, ainakin toistaiseksi. Silloin päätepysäkki olisi vanha tuttu Kamppi.
Tulee kyllä aika sekamelska uudesta linjastosta... Söderkullalaisetkin joutuvat jatkossa tarkemmin miettimään millä bussilla menevät mihinkin aikaan. Linjanumerot muuttuvat ja sitten vielä Korsisaaren muutamat U848:t päälle, jotka ajavat yhä Pasilan kautta Kamppiin. Kaikille 3:lle eri linjalle (OB:n uudet + Korsisaaren) on pakko antaa eri linjatunnukset/kirjainvariaatiot HSL:n dataan. Näin yhdestä linjasta tulikin 3.
Viimeksi muokattu: