Vain ja ainoastaan se, että voimassa olevat lait ja asetukset eivät tunnu nauttivan Onnibusin taholta minkäänlaista luottamusta tai kunnioitusta. Heille ei myöskään kelpaa se, että toimivaltaiset lupaviranomaiset noudattavat lupakäsittelyssään näitä mainittuja lakeja ja asetuksia. Tämän lisäksi en osaa pätkääkään arvostaa tätä "loanheittomarkkinointia", jota Onnibus (käytännössä ilmeisesti Helken kynäilemänä) harjoittaa. He kyllä saavat haukkua, mollata ja meuhkata miten paljon huvittaa, mutta mikäli heidän toimiaan joku uskaltaa arvostella, alkaa itku ja valitus välittömästi.
Uudessa tilanteessa on luonnollista, että koetellaan sitä minkälaisiin tulkintoihin lait ja asetukset antavat mahdollisuuksia. Viranomaisesta tulleita päätöksiä Onnibus on nähdäkseni noudattanut. Päätösten kritisointi puolestaan ei ole mikään rikos. Vahvojen toimijoiden toimialalle tullessaan uusi tulokas joutuu käyttämään voimakasta markkinointia. Oli se sitten "loanheittoa" tai ei, henkilökohtaisesti ei kiinnosta pätkääkään, enkä usko että suurinta osaa muistakaan potentiaalisista matkustajista. Matkustajan kannalta toiminnallinen konsepti on hyvä, aika näyttää onko se liiketaloudellisestikin kestävällä pohjalla.
Viimeksi muokannut moderaattori: