Siis Pisaran autotunneli kannattaisi avaa liuskat kaduille keskustassa sekä paikoituslatoksiin, porata toinen ajotunneli. Siis ai että tämä huoltunneli, no kai se voi olla sitä metron kanssa, mikäs siinä, luulisi että autoilijoiden tunneliajo kantakaupungissa myös paranee. Vauhtitieltä entry exit point., c'mon, ja sitte läntinen ja itäinen jatke, ja se on siinä, keskustatunneli, ja mitäs sitä turhaa Vauhtitietä tunneloimaan kun ei siellä ole mitään tunneloimisen tarvetta, ajoluiska vain.
---------- Viestit yhdistetty klo 16:44 ---------- Edellinen viesti oli kirjoitettu klo 16:42 ----------
Tarvii tietty tunnelin raitiotien ali eli Eltsun jälkeen pintaan, siinä pitää olla Pasilanväylälle tunneli kun vauhtitietäkin alennetaan, niin samalla kaivaa autunnelin ja kaistat on jo risteävälle liikenteelle, siinä on ihan hyvin tilaa.