- Liittynyt
- 13 Marraskuu 2010
- Viestit
- 215
Lähdettä ei ole juuri nyt tähän laittaa.
On kuitenkin tavanomaista seurausta, ja sellaisesta on kyllä ollut puhe, että kaupunkiratojen mukaanlukien kehäradan myötä etenkin A, I ja M vuoroväliä tihennetään 15-20 minuutista tiheämmäksi, ei vain ruuhka-aikoina.
Pisara tulee tarpeeseen.
Pisaran myötä myös Espoon keskuksen ja Keravan suuntien vuorovälejä voidaan tihentää. Myös Hyvinkää-Riihimäelle haluttaisiin lisätä yksi junavuoro per tunti. Kirkkonummi siinä samassa.
Näitä ei voida tehdä ilman Pisaraa.
Ilman Pisaraa ei voi kehittää myöskään kaukoliikennettä.
Kapasiteetista ja laajemmasta tarjonnasta niin seudulla, taajamissa ja koko Suomessa valtio maksaa radan.
Paremmasta jakelusta ja saavutettavuudesta kaupunki maksaa asemat.
On kuitenkin tavanomaista seurausta, ja sellaisesta on kyllä ollut puhe, että kaupunkiratojen mukaanlukien kehäradan myötä etenkin A, I ja M vuoroväliä tihennetään 15-20 minuutista tiheämmäksi, ei vain ruuhka-aikoina.
Pisara tulee tarpeeseen.
Pisaran myötä myös Espoon keskuksen ja Keravan suuntien vuorovälejä voidaan tihentää. Myös Hyvinkää-Riihimäelle haluttaisiin lisätä yksi junavuoro per tunti. Kirkkonummi siinä samassa.
Näitä ei voida tehdä ilman Pisaraa.
Ilman Pisaraa ei voi kehittää myöskään kaukoliikennettä.
Kapasiteetista ja laajemmasta tarjonnasta niin seudulla, taajamissa ja koko Suomessa valtio maksaa radan.
Paremmasta jakelusta ja saavutettavuudesta kaupunki maksaa asemat.